marți, septembrie 24, 2013

Un restaurant bun de nunti

Saptamana trecuta m-am aflat in Bucuresti cu treburi destul de importante, zic eu! Si, cum era sfarsit de saptamana, sambata si in aceasta perioada au loc multe evenimente gen: nunti, botezuri, cununi, etc...inevitabil, pe drumurile mele m-am "lovit" de invitatii petrecareti!
Nu zic asta pentru ca as fi avut vreo problema, oamenii si masinile si-au vazut de drumurile lor catre acele resturante nunti, unde se desfasurau evenimentele respective. Faptul ca am vazut atat de multe, foarte multe nunti m-a dus cu gandul la locatiile unde se desfasoara atatea evenimente intr-o singura zi, stiind ca in Bucuresti este o problema cu restaurante nunti.
Ajuns acasa, curiozitatea nu mi-a dat pace si-am inceput sa caut pe net, fireste: Restaurante nunti. Portalul descoperit este unul ce se doreste a reuni toate localurile din bucuresti care organizeaza asemenea evenimente. Foarte inspirati, zic eu, deoarece un oras atat de mare nu poate fi cuprins cu piciorul, cu masina, cu taxiul...in cautarea unei locatii.
Site-ul: www.localuri-in-bucuresti.ro, rezolva in acest moment problema printr-un simplu click! Acum, nu stiu cati au auzit de acest portal, n-am idee, dar informatiile oferite sunt complete. Adica, descriere detaliata a locatiei, pozitionare pe harta, fotografii, oferte de meniuri, formular pentru rezervari online.
Poti, de asemenea sa faci si cereri cu oferte de meniuri speciale pentru evenimente: nunta, botez, cununie, zi onomazstic, petrecere privata, etc.
Asadarm exista solutii si ma bucur ca ele vin din mediul online, care fie vorba intre noi, a crescut frumos, s-a dezvoltat sanatos si durabil si e un mijloc din ce in ce mai cautat de oamenii pentru usurinta cu care gasesti informatia necesara. Spre exemplu eu am poposit cam 15 minute pe portalul respectiv, ia ganditi-va cat mi-ar fi luat sa caut eu o locatie si informatii pe strada despe restaurante nunti!
Din blogosfera romaneasca va doresc zi frumoasa si navigare utila:)

Niciun comentariu: