joi, octombrie 24, 2013

Un top al hainutelor

Stiu ca sunt multi cititori ai acestui blog care aveti copii, dar nu stiu cati dintre voi v-ati gandit la un top al hainutelor pentru copii. Recunosc ca nici eu nu m-am gandit la asa ceva pana am descoperit, in mediul online, desigur, un site: tophainute.ro.
Si, nu orice site. Este vorba de un site ce comercializeaza hainute de firma, pentru copii. Adica, firme precum H&M, Benetton, Zara, Nike sau Papika. Producatori de top, cand vine vorba de hainutele celor mici.
dar, m-am luat cu vorba si am omis esentialul, adica topul propriu-zis.
In clasamentul meu, fireste cand vine vorba de jensi, pentru cei mici se afla, acesti jensi produsi de firma Lib Kids, cei din imaginea alaturata.

Sunt: talie elastica, buzunare la spate, 100% coton...pret 38 ron incluzand aici si TVA-ul. Produsul acesta este inclus la oferta saptamanii.









In topul meu isi face loc o geaca matlasata (vezi fotografia atasata)...Geaca matlasata, are masura 32, dupa dimensiuni(L-58 cm, maneca-55 cm) corespunde copiilor cu varste  intre 12-14 ani, captuseala este din vatelina, 100% poliuretan. Pretul fiind de 75 ron.

Pe dedesubt are un elastic, in partea inferioara, ce se poate strange si mansetele se pot strange.
Este inclusa la oferta saptamanii si disponibila in stoc.








Am mai ales pentru acest top, acesti pantofi(vezi imaginea de mai jos) cu talpa anatomica, super-flexibila, ce permite piciorului sa respire, avand in interior piele+textil si la exterior piele, produsi de firma Baren-Schuhe by Deichmann. Pretul afisat pe site, este de 69 ron si sunt disponibili in stoc.
N-am pretentia ca sunt cele mai ieftine si cele mai bune produse, de aceea daca doriti intrati pe site(tophainute.ro) si va alegeti sau va faceti propriul top al hainutelor pe care vreti sa le achizitionati. Modalitatea fiind foarte usoara. O gasiti foarte bine explicata la categoria: "Cum cumpar." Si, nu uitati de pagina cu oferta saptamanii.











Un comentariu:

andreeak spunea...

faorte interesant topul tau si intr-adevar, preturile sunt destul de accesibile!