luni, noiembrie 11, 2013

Intr-o zi va fi pace si iubire

Lumea se bazeaza pe povesti . Povesti despre cum a aparut viata, planete, cum dispar diverse specii sau sunt date disparute dar totusi exista . La baza oricarei teorii sta o poveste. Apoi ne chinuim sa aflam cat este poveste, cat adevar, si apar teoriile . De la teorii dezbatute si combatute apar conspiratiile, ca cineva stie adevarul, dar ori suntem prea prosti sa-l intelegem, ori ni se ascunde ca altii hotarasc unele adevaruri sunt doar pentru unii alesi, si uite asa apar legendele . O legenda favorita este ca intr-o zi va fi pace si iubire, ca toti oamenii vor ajunge la acel nivel de evolutie incat spiritul primeaza asupra materialului, alta legenda mult iubita care ne tine in starea de ,,cumintenie" este ca speranta moare ultima . 
Imi plac povestile si ele trebuie luate ca si povesti, imi face bine spiritualitatea atunci cand nu am grija zilei de maine, nu-mi place ideea ca cineva stie mai bine decat mine ce ar trebui sa stiu si ce nu, si asta ma ingrijoreaza mai tare decat ce meniu am maine, dar mai putin decat ideea unora ca de ,,maine" nu se mai scriu carti, totul va fi in format electronic . Dar cred ca si asta este o poveste si cineva conspira .  :) 

Niciun comentariu: