luni, noiembrie 18, 2013

Jurnalul zilei de luni

Aseara am vazut un film SF, The road ( 2009), supravietuirea in conditiile in care pe pamant, ca specie, mai exista doar omul, fara plante, fara animale, si schimbare de 180 de grade a climei. Canibali ne vom chema !
Si, am mai facut ceva: Am reusit sa termin cartea Sex, droguri si ciocolata, ma chinui din vara. O carte bine documentata despre toate dependentele posibile .

Mi-am aliniat hainele de toamna-iarna si am constatat ca nu trebuiesc ,,ajustate" . :)
M-a deranjat rau de tot stirea prin care Ponta isi exprima respectul fata de meseria de Primar si le mareste salariile, de parca nu ar fi de ajuns ca Primarul este ,, emanatia" prin vot a starii de gratie a unei localitati la un moment dat !
As vrea sa imi iau concediu ca vin sarbatorile de iarna, dar ,,cineva" are nevoie de mine sau de banii mei..... :)
Si am mai stat pe ganduri si m-am tot gandit care este muzica ce as asculta-o indiferent de stare si tot ABBA ramane . O zi minunata, cu ganduri de bine, urmeaza si melodia de luni.

Sa aveti o saptamana minunata!

Niciun comentariu: