sâmbătă, noiembrie 30, 2013

Se lanseaza un nou magazin: bekid

Mai sunt cateva zile pana cand in online-ul romanesc isi va face aparitia un nou magazin, bekid.ro . Deschidere acestuia poate fi un real succes, daca ma gandesc ca in decembrie e luna in care se achizitioneaza cele mai multe cadouri, datorita celor mai frumoase sarbatori.

Asadar, momentul deschiderii mi se pare unul foarte inspirat. dar, nu doar despre deschiderea acestui magazin vroiam sa va vorbesc azi! Doresc sa va vorbesc, din punctul meu de vedere despre modul in care putem decora camera copilului nostru. Un subiect pe care nu l-am mai abordat pana acum.
In opinia mea atunci cand stabilim care va fi camera copilului trebuie sa avem imaginea cum va arata...si ma refer la culoare zugraveli si a decoratiunilor. Eu, personal prefer culorile calde care ar trebui sa se asorteze cu micul mobilier din camera celui mic. Si,aici ma refer la patut, dulapior, covoras, micile scaunele.In ceea ce privesc decoratiunile, stiu ca sunt acum la moda cele cu personajele din desene animate. Eu, insa cred ca nu trebuie exagerat si ma refer la faptul ca pereti nu trebuiesc acoperiti de aceste decoratiuni. Am fost si-am vazut, intr-o vizita la niste amici camera micutului si nu mi-a placut. Bine, nu le-am spus asa ceva! Cred ca unul doua personaje sunt suficiente, mai ales ca aceea camera trebuie sa fie una luminoasa!
In camera micutului puteti pune si un ceas. Am vazut destule modele cu personaje din desene.
Pe parchetul, pe care eu il recomand sa fie unul normal, puteti asterne un covoras...care sa se asorteze cu culoarea peretilor.
Lenjeria de pat poate fi si ea una ale caror culori sa fie calde...prefer albul, chiar dace se murdareste mult mai usor.
Perdeaua, in opinia mea ar trebui sa fie una simpla, de culoare deschisa pentru a lasa lumina sa patrunda in camera. Ce poate fi mai frumos, decat soarele bland al dimentii.
Acestae sunt gusturile mele, ca sa zic asa! Voi, puteti decora camera copilului asa cum doriti. Eu, nu fac altceva decat sa imi exprim o opinie vizavi de acest subiect...
In opinia mea o camera simpla e una frumoasa si universul copiilor este unul inocent si pur, realitatea nefiind inca perceputa la inceputul vietii de catre micuti.
Alte informatii si sfaturi despre cum sa decorati camera copilului vostru gasiti si pe acest blog
Din blogosfera romaneasca va doresc s-aveti o zi frumoasa si sa uram multa bafta celor care au curajul sa investeasca in online-ul romanesc.

Niciun comentariu: