luni, februarie 24, 2014

Probleme existentiale!

Azi, am auzit una tare de tot! Hai, sa vi-o zic si voua, de fapt s-o scriu. Ce probleme existentiale credeti ca mai au unii din concetateni de-ai nostri? Cu siguranta, ca nu veti ghici, asa ca am sa va spun eu, adica am  sa va scriu. Sunt semeni de-ai nostri care nu-si gasesc gardul potrivit pentru casa ridicata.
Pai da!!… Are omu’ ditamai casa s-acum, cand a ajuns si el la finial de lucrare, adica se pregateste sa se mute, a realizat ca nu are cu ce sa-si imprejmuiasca casa, adica terenul care i-a ramas dupa ce a ridicat casa si caruia vrea sa-i zica dupa aceea curte, nu are un gard. Acolo unde isi  va chema rudele si prietenii, la un gratar sa-i admire frumusetea de casa si de ce nu, poate o gradina…acela e de fapt locul pe care trebuie acum sa-l imprejmuiasca! Si, culmea, la piata, aflandu- ma la cumparaturi, ma intreaba pe mine, el propietar de casa pe pamant, cum si de unde am facut eu rost de toate celea, pentru gard. Ca nu v-am spus, dar imi facusi un gard nou asta-vara!! Frumusel, zic eu...


Ce sa-i spun eu?  El se pricepe la toate in afara de a tine un mouse in mana? Si, de a naviga prin minunata lume a online-ului! Unde poti sa gasesti azi tot ce vrei, daca nu pe internet? Atunci unde!!! M-am apucat sa-i scot si lui o poza ca asta de mai jos, doar-doar i-o veni si lui o idee ca sa poata sa-si termine mai repede gardul si sa se mute. Ca vine primavara acusi...si poate o vrea sa-si faca o gradina cu flori!!!
Voua citititorilor mei va arat si ce am gasit eu, pentru mine, pentru zilele frumoase de weekend pe care le vom petrece de acum in curte, un set pentru picnic , dragut si ieftin!
gardAaa!! tipul de care v-am spus, zice ca-i place cum arata, ca asa ar vrea si el, gardul... da’ de unde sa gaseasca asa ceva. Zic, ba, da tu nu ai auzit de internet. Pur si simplu intri pe site, comanzi si primesti acasa... ce-ti trebuie!
Din blogosfera romaneasca eu va doresc sa aveti o zi plina de bucurii si-o primavara frumoasa cu multe weekenduri alaturi de cei dragi la picnic!




(sursa imagine – www.petrifalean.ro)


 Ps. Ati vazut/citit si voi, ce probleme existentiale, au unii dintre concetatenii nostri?

2 comentarii:

borceablog spunea...

ciudat mai e si amicul asta al tau

Anonim spunea...

Hai ma chiar asa de nepriceput e...