duminică, martie 16, 2014

Ce am in gradina mea?

Covera, powered by Agricover este un site din online-ul romanesc pe care l-am descoperit de ceva vreme si, in opinia mea este destul de bun. Aici am reusit sa gasesc foarte multe seminte bio, dar si unelte profesionale pentru gradina si casa mea. De aici eu am achizitionat produse pentru gradina gen ingrasamant, seminte de legume, sau ce imi plac cel mai mult: flori de gradina. Toate sunt de calitate si sunt foarte multumit. Gradina mea in aceasta primavara va arata mult mai bine datorita produselor luate de la covera, si, anume: seminte bio, de ceapa rosie      

Sa stiti ca de cand am descoperit aces site doar de aici imi cumpar tot ce am nevoie. Mi-am luat acum si o masina de tuns iarba electrica de lacovera.ro de care sunt extrem de multumit. Am gasit-o la un pret foarte bun. era o redcucere in acea perioada si imi place ca merge foarte bine si nu se intrerupe deloc. Nu am avut pana in prezent nicio problema cu ce am cumparat de pe acest site. Poate parea ciudat, pentru multi dar asta-i realitatea!De aceea vi-l recomand si vou si sunt sigur ca veti gasi tot ce aveti nevoie pentru gradina voastra. Pai, a venit primavara si trebuie sa treceti la treaba, sa va aranjati curtea si voi, ca si mine.Cu produsele de la covera poti sa iti faci cea mai frumoasa gradina din orasul tau. Eu, pentru gradina mea am ales, ca intr-un colt al sau sa am flori de vara, a caror perioada de inflorire va fi in vara aceasta si flori de toamna, a caror perioada de inflorire va fi desigur in aceasta toamna.
Sunt sigur ca ceea ce am conceput acum pentru gradina mea voi si finaliza si va fi una deosebita!

Sfatul meu este acela sa luati si voi cele mai frumoase flori de aici ca sa incepi aranjarea gradini anul anul acesta in forta.
Din blogosfera romaneasca va doresc s-aveti o primavara calda, cu multe bucuirii si, c de ce nu, o gradina foarte frumoasa!
PS. Mi-as dori sa-mi spuneti voi ce veti pune in gradina voastra, in aceasta primavara?

Niciun comentariu: