marți, martie 18, 2014

Magazin cu de toate...

Vi se pare ceva absurd, poate, dar visul unui magazin online cu de toate n-a disparut. Ma rog, ar fi mai mult un bazar, un loc de unde sa-ti cumperi cam tot ce ai nevoie…

Dar, atentie cand zic magazin online cu de toate nu ma refer, la un magazin de unde sa-ti poti cumperi lenjerie intima si laptop.


Desi ar fi loc si pentru asa ceva. in opinia mea! Pai, hypermarketurile nu-s asa? Dar, eu ma refer strict la magazinele de electronice
Sa va dau exemple patite de mine. Cautam in urma cu ceva vreme: baterie pentru laptop Asus sau am avut nevoie la un moment dat de un mouse! De unde sa iau mouse-uri de laptop-uri ieftine, daca la vremea aceea nu erau magazine online?

Da, acum cu dezvoltarea internetului gasesti zeci de modele de laptopuri, tot ce trebuie sa faci este sa intri pe unul din magazinele care vand asemenea produse si sa le sortezi. Spre exemplu: pret cooler laptop  si ajungem si la laptopuri. Avem laptopuri (sau cum mai zic unii romani, leptoape.
 Dintre magazinele de electronice, laptopgarage.ro, pare cam singurul care comercializeaza si accesori. Nu inteleg de ce alti nu comercializeaza si accesori? Pare cumva ca toata lumea are…
Revin, cand am spus in titlu magazin online cu de toate s-ar putea sa nu fi fost foarte explicit. Deci, sa reformulez : un magazin complet. Si, apropo geanta de laptop nu e un  accesoriu de fite si nici vreun lucru care nu ar avea vreo legatura cu tehnologia. Dimpotriva, este strans legat de aceasta, asa ca ar trebui sa se gaseasca si sa fie vandute in magazinele de unde ai luat produsul (laptopul) cu pricina. Si mi-a mai venit in minte un produs....da e un alt subiect de articol.
Asadar, dragi mei, vedeti cum sta treaba, un magazin ar trebui sa aiba mult mai multe categori. Adica, intra omul pe site vede un laptop isi face socotelile si nu-i ajung banuti, dar isi cumpara un mouse sau o baterie noua pentru cel vechi:)... asa vad eu lucrurile!!
Din blogosfera romaneasca eu va doresc spor la navigat !

Niciun comentariu: