miercuri, martie 19, 2014

Pretul combustibilului

Azi dimineata navigand pe net am citit o stire despre majorarea salariului minim care ar urma sa ajunga la 900 de lei, in luna iulie (conform unui site economic) Si, cum intotdeauna o veste buna nu se putea sa vina singura, era este insotita si de una rea, Datorita noi accize care va intra in vigoare la 1 aprile(si nu-i pacaleala) s-au anuntat anumite scumpuri care in mod sigur ne vor afecta pe toti. Asa ca am intrat pe un site si am incercat sa vad cam cat costa azi: carburanti en gros !
Asadar,  pretul combustibilului si cel al gazelor naturale vor creste, deci vor creste si preturile la majoritatea produselor, deoarece transportul va implica costuri in plus si toti vor trebui sa creasca pretul produselor pentru a face profit.


Cu toate ca a crescut de la 1 ianuarie si va creste in continuare salariul minim, banii (in plus) ne vor fi luati pe alta parte. Vorba aceea: cu o mana da si cu celalata ea!
Asadar  vom da mai mult pe produsele care le cumparam si pe combustibil, deci nu e mare chestie. Ce poti sa faci, doar asta e tara in care traim, tot ce se face se face in interesul celor care iau decizii, nu a populatiei, motiv pentru care am vazut multi oameni revoltati.

Eu, locuind intr-o zona in care agricultura este ocupatia principala a multora am aruncat un ochi si la pret motorina en gros! Sigur, cresterea se va resimti si pe acest segment economic.
Navigand pe site-ul respectiv am gasit si o oferta bitum! Bitumul fiind un produs folosit in compozitia asfaltului, ma intreb cat va costa de la 1 aprilie un km de autostrada!!
De ce? Pentru ca motivarea introduceri acestei noi accize (intra in vigoare la 1 aprilie) a fost aceea ca se vor construi din bani incasati mai multi kilometri de autostrada! Voi, ce ziceti! Asa se va intampla? Eu, nu cred!!

Niciun comentariu: