luni, martie 03, 2014

Vacanta mea

Acest articol mi-a venit dupa ce am pasit in prima luna de primavara, adica luna martie...zile cu soare care urmeaza ne vor duce cu gandul la vacanta din acest an.
Da!!! Stiu, o sa-mi spuneti ca inca nu e asa, ca ploua, ca e frig! Dar, eu tot ma gandesc la vacanta, ca primavara acu trece. Undeva prin iulie-august as cam vrea, o vacanta. Si, cum era firesc ca am navigat pe net pentru a vedea ofertele pentru sezonul de vara 2014 …ca sa-mi iau o vacanta!:)
In navigarile mele am dat peste site-ul muratturism.ro ! O mare surpriza si noutate, in acelasi timp pentru mine. E o agentie de turism. Habar n-aveam de existenta lor, in online si asta in conditiile in care eu accesez des paginile, cu oferte din turism. Aici, pe Murat am gasit oferte despre sejururi in Kos .
Exista pachete si reduceri, early booking.Ca sa traduc pe intelesul tuturor, daca dai, achiti intreaga suma pana la o anumita data, primesti o reducere.
Sunt si alte oferte, am sa mai uit si pe ele si in special si pe cele din Turcia si Bulgaria, sa le compar si dupa voi lua o decizie, dar tentatia mea e clara, vreau Grecia, in aceasta vacanta de vara.
Eu trebuie sa am in vedere atunci cand imi fac bugetul pentru vacanta sa adaug si costul deplasari pana la Bucuresti, si faptul ca trebuie sa am la mine cartea de identitate:). Grecia fiind stat membru al U.E. Chestia asta, musai nu trebuie sa o uit!!:)...si nici faptul ca, a fost cea mai afectata tara de criza economica!
Asadar va invit sa aruncati un ochi pe siteul agentiei: Murat, poate gasiti si voi o oferta comvenabila si ne vedem prin Grecia in aceasta vara:)
Nu inchei acest articol fara sa va marturisesc faptul ca sunt un iubitor de soare de mare si de nisipul fin al plajelor. Imi place, dintre toate anotimpurile, cel mai mult vara...Eu de abia astept sa treaca iarna...si sa vina vara...Bun, cand eram mic imi placea si mie iarna, dar acum sunt fan vara , soare si mare...
Acum, intelegeti de ce vacanta o aleg in mijlocul verii si, daca se poate sa fie la mare...cu muntele mai putin, nu-l exclud, dar ...e mai bine pentru mine la mare...
Din blogosfera romaneasca va doresc o primavara calda si frumoasa!

Un comentariu:

florentindraganescu spunea...

Qgentia aceasta este una dintre cele mai bune!
Spun asta deoarece eu am apelat in iarna, de Craciun la serviciile ei!
Eu si prietena mea am fost foarte multumiti. Asadar, recomand!