joi, martie 27, 2014

Zile si nopti. Site!

Cand vine vorba de un site (nu de  blog), ne gandim mai intai ca poate fi de unul de umor, poate fi unul de , poate fi de informare. Un site este obligat sa iti aduca in fata ochilor ceva util. Astazi voi vorbi de site-ul: ZilesiNopti.ro, un site plin de informatii utile, din ce vad eu!

Daca tot am inceput articolul cu o calitate, e vorba de utilitatea, o sa continui tot cu ele:

1. Site-ul arata bine! Se incarca foarte repede. Ceva normal pentru firmele profesioniste. Trebuie sa laud aceasta  normalitate, ce sa fac!


2. Este bine structurat. Ma refer, desigur la categorii. Avem informatii si va dau exemple: Cauti un teatru? ok!!Ai pe acest site: lista teatre Bucuresti. Cauti un restaurant? Forte bine! Dai un click aici. Asadar un site foarte util.

3. Tot la capitolul utilitate am sa trec si paginile speciale cu: date de contact si prezentare. Putine au asa ceva, desi sunt absolut necesare: normal ca trebuie sa stii cine sunt!.

4. Informatiile sunt multe si par la obiect. Probabil ca in acest domeniu(pe care si l-au ales) nu este timp de pierdut.

5.Limbajul din articole, pentru ca exista si o asemenea categorie mi se pare unul decent. Eu ca un blogger care scrie mult si sofisticat, apreciez.

6. Culorile! Da, sunt ok! Nu zic nimic de ele, fiind alegerea administratorului! Si, stiti vorba aceea cu: gusturile nu se discuta:)

7. Daca as apela la ei, pentru informare? Da, desigur! Daca vreau sa merg la un restaurant sau la un tetru acum stiu unde sa caut informatia.

In incheiere vrea sa mai mentionez o chestie pe care am vazut-o, director de servicii se numesste categoria(pagina speciala) unde gasim informatii despre taxiuri, florarii, cluburi de noapte, case de amanet, florarii, hipermarket-uri, etc...
Din blogosfera romaneasca va doresc o zi faina si daca sunteti in cautare de informatii, zic ca-i bine sa aruncati un ochi pe site-ul: ZilesiNopti.ro


Niciun comentariu: