joi, aprilie 10, 2014

Culori si stari

O prietena imi spunea candva ca vad viata in roz, ca traiesc intr-o lume imaginara in care oamenii sunt frumosi, sunt buni, sunt naivi, si da...asa credeam, asa vedeam eu lumea! Nu suportam sa mi-o imaginez altfel. Nu prea mi-a placut niciodata culoarea gri si nici scrierile lui Bacovia nu m-au dat pe spate, erau prea triste si prea sinistre pentru lumea mea minunata , dar in ultimii ani am tot avut parte si de gri si de povesti bacoviene. Nu-i tocmai placut sa vedem adevarata fata a oamenilor, dar e necesar! Singurul lucru care il regret e ca mi-am pierdut acea naivitate de copil ce inca mai credea in povesti cu zane si feti-frumosi. Mi-e greu sa ma mai arunc cu capul inainte, prefer sa pun raul in fata si viata sa ma surprinda in mod placut.
Totusi, cred ca sunt irecuperabil, doar ca de data asta nu vreau sa mai vad totul in roz, prefer albastrul cerului dar mai ales albastrul marii. Da, iubesc mai mult ca niciodata marea!
In alta ordine de idei! Prin cate stari nu trecem de-a lungul unei zile, ni se intampla sa ne trezim morocanosi sau cu zambetul pe buze, sa simtitm ca nu ne mai convine nimic sau sa radiem de fericire cand suntem admirati, apreciati sau ne simtim iubiti de cei din jur... Da, oamenii trec de la o stare la alta. Bucuriile si durerile sunt suisurile si coborasurile mintii, iar golurile dintre ele sunt indiferenta sau plictiseala.Asa se intampla si intr-o relatie, la inceput simtim bucurie, fericire, vedem totul in roz, simtim ca suntem pe cale sa ne implinim visurile alaturi de cel/cea la care am sperat ca exista.Apoi apar neintelegerile, nemultumirile, reprosurile si toate astea dau nastere durerii . Oamenii nu constientizeaza ca atunci cand fac pe cineva sa sufere, incetul cu incetul omoara din sentimentele acelei persoane, o fac sa ajunga la starea de indiferenta sau plictiseala la un moment dat. Ar fi bine sa fiti cumpatati in tot ce faceti si ce spuneti. Cuvintele spuse la manie pot sa omoare sentimentele inca din fasa.

Din blogosfera romaneasca va doresc relatii frumoase si de lunga durata!

Niciun comentariu: