sâmbătă, aprilie 19, 2014

FIRST TIME FOR JOY

Te vreau, te doresc, vreau sa-mi mai aparti inca odata! Pun totul la cale si fug plin de dorinta, stiam ca si ea ma doreste la fel de mult, era o chimie anume, de moment, ne doream ca doi nebuni… Ajunsa acolo, dupa un scurt dialog, ma strange-n brate si ma invaluie in mii de sarutari , oprindu-se la gura mea pofticioasa. Scurt prin minte imi trec fugare idei: “ma doreste, ma vrea”, iar eu ma las purtat de val, in emotii sublime, nici nu stiu cand si cum am ajuns goi si eu deasupra ei.  Imi simt buzele mele cum se impreuneaza cu ale ei. Pulsam intr-un ritm sacadat, tandru, sublim, in al noua-lea cer, raman pe loc , parca sa opresc pentru mine acel moment, sa-l savurez la nesfarsit, si-l simt cum pulseaza in ritm cu mine si cum se muleaza perfect, si tremur,…ma opreste o clipa soptindu-mi:  – Nu, n-ai sa ma mai vrei!”… Stiam ce-si doreste, desi nu as fi vrut sa o fac pentru ca as fi pierdut-o, dar manat de sentimente de nebanuit, mainile se plimbau nebuneste pe corp si tandru in acelasi timp, sarutand fiecare bucatica din pielea fina, cobor impleticindu-mi mainile pe corpul ei, dorindu-o tot mai intens, n-am crezut nicicand sa simt asa placere!...

Niciun comentariu: