joi, aprilie 17, 2014

Mi s-a stricat televizorul

Uite ca, ieri asa dintr-o data, mi s-a stricat unul din cele doua televizoare, pe care le am in acasa. Cu toate ca eu, personal ma uit rar la televizor ( in general pe canalele de sport), asta nu inseamna ca, nu ii simt lipsa...si, se apropie Turul Italiei ( Il Giro), pentru iubitori de ciclism, ca mine, e unul din cele trei mari tururi, pe care de multi ani nu le ratez!
Aaa..., atunci cand sunt foarte obosit, dupa o zi de munca grea, deschid Tv-ul si ma uit pe un documentar, pana adorm...Si, adorm mult mai usor, cand se aude ceva, sonorul fiind dat la mic, desigur!! Sincer va mai spun ca eu nu ma uit la emisiunile astea : Romanii au talent, Dansez pentru tine, XFactor , Top Chef sau MasterChef...Stiu, ca sunt multi fani ai acestor emisiuni, dar eu ma plictisesc, n-am rabdare, nu imi plac si, pe deasupra sunt "pline" de reclame.

Cand ajung acasa si dupa ce imi fac treaba pe net ma culc, pentru ca in fiecare zi, ma trezesc dis de dimineata, pe la 7, pentru a merge la job....Au fost si, ani cand lucram la o firma si, ma trezeam la 5 dimineata...opt ani am avut acest program...Pe vremea aceea televizorul meu era obiect de decor...

Dar, sa revin, am cautat pe net cate ceva legat de un: Televizor ieftin cu led si, va spun ca am gasit niste produse de buna calitate ce merita banii. In opinia mea, nu mai e rentabil sa iti iei un tv... tipurile acele vechi, mari, cu cateva sute de lei, cand iti poti alege un televizor....bun. Acesta e de fapt si motivul principal pentru care trebuie sa facem o alegere pe termen lung. Un televizor la care sa ma uit cu drag, chiar daca o fac rar! Nu doresc sa aiba imagini neclare, mai ales cand urmaresc marile tururi din ciclism. Cunoscatori stiu, de ce!
De fapt, cred ca nimeni nu-si doreste imagini neclare pe ecranul televizorului, mai ales atunci cand se uita la emisiunile sau filmele preferate.
Atunci cand iti cumperi un televizor, trebuie avut in vedere, ca il vei folosi o perioada lunga si trebuie sa faci o alegere, fiind bine informat, sa nu regreti ...dupa!

Eu as alege un televizor potrivit, dar performant, ceva pe care sa-l pot monta pe perete si magazinul la care m-am oprit se numeste: Evomag. O sa ma uit pe ofertele lor si, voi decide ce si cum?




3 comentarii:

bazarul lui albert spunea...

fantastica coincidenta !!!:)

Unknown spunea...

ghinion curat!

Anonim spunea...

ei, si crezi ca ne pasa noua!