joi, aprilie 17, 2014

PRAGUL DINTRE IUBIRE, ADORATIE SI EGOISM...

A iubii cu tot sufletul, sa respiri pentru el/ea, atunci cand nu e langa tine simti ca nu ai aer, viata nu are culoare, nu are gust nu are arome, e fada, anosta, fara rost, este primul prag atins de orice om. 
Mult prea inalt, de neinteles, cu greu pasesti peste el, caci iubirea se stinge, ramane doar jar, ce arde mocnind in tine, despartiri, ori nu, e clar ca se stinge pentru el/ea, ne macina gandul inutil, fara rost, cum? , de ce sa stins? , ori am uitat de ea in grijile cotidiene? Pragul doi, adoratia, punerea pe piedestal a lui/ei, sus, acolo, perfectiunea, “creata” in mintea ta, de fapt fiind creatia ta, nu este nicicum asa, dar micile asemanari cu aceasta creatie din mintea ta te fac sa-l/o adori, sa il/o accepti asa cum este, mergand mai departe impreuna cu el/ea, insa atentie sablonul creeatiei trebuie sa fie aproape perfect cu el/ea..
Un prag bun pentru cupluri ce pot avea o viata lunga, dar te intreb, ai trecut cumva de pragul iubirii? Pragul iubirii – un zid prea greu de escaladat, uneori imposibil pentru multi dintre noi, doar cei ce il trec se indreapta cu pasi repezi spre pragul adoratiei. Hmmm?!? Am trecut zidul! Ce gasim? Adoratie? NU! Aici gasim doua cai, in functie de tipologia psihologica a fiecarui individ: adoratie si egoism! As alege evident adoratia, egoismul este mult prea crud, denigreaza, injoseste, desi in sinea ta crezi ca este mai bun egoismul, traiesc pentru mine, ce-mi pasa de tine!, mie sa-mi fie bine!, nu conteaza ce zici tu, el sau ea! Eu asa vreau sa traiesc si basta! Urmarea desi esti dorit ca persoana, caci pari echilibrat, puternic si de nedoborat in interiorul tau se da o lupta crancena, razboaie interminabile, de ce eu?, unde am gresit?, de cine apartin?, de ce traiesc?, unde sunt?, de ce sunt?, de ce am ajuns aici? Destin? Fatalitate? NU! Este pur si simplu urcarea unor trepte, sus, cat mai sus, asa cum invatam sa mergem, sa vorbim, sa scriem, sa citim, toate se invata treptat, insa cei mai puternici trec mai departe, FII PUTERNIC, NIMIC DIN ASTA LUME NU TREBUIE SA TE DOBOARE, SUNT SIMPLE TESTE ALE VIETII.MERGI MAI DEPARTE!!! “POTI VISA, DECI POTI REALIZA” – WALT DISNEY INCEARCA! P.S.: va intrebati ce legatura au toate acestea cu sexul, simplu, iubirea este trecerea catre actul sexual, pentru cei mai inhibati, iubirea ne face sa avem acest inceput, apoi crestem incet, incet intelegand actul sexual intr-un anumit fel, insa aceasta este o alta poveste....