vineri, aprilie 11, 2014

Saltele pentru un somn linistitor!

 O saltea e foarte important pentru a avea un somn mai linistior, mai sanatos, mai odihnitor.
Daca nu ati facut o buna alegere, cand ati cumparat salteau pentru patul vostru, nu veti putea dormi si o sa va treziti probabil si cu niscaiva dureri de spate. Asta in cele mai rau caz. Asdar, e important sa iti ei o saltea ceva mai scumpa, pentru a te putea odihni mai bine. Sa stiti ca eu am probleme cu spatele si, de aceea va atrag atentia si, va spun despre importanta unei saltele de calitate, altfel nu va veti simti in forma dimineata.


Inainte de a lua o saltea de calitate ( vezi aici: saltele in Constanta ) cand ma trezeam dimineata aveam dureri spatele, dar dupa ce am inlocuit salteaua , aceste probleme au disparut. Nu mai am acele dureri de spate dimineata. Asta-i un lucru bun. Normal ca o saltea de calitate, este costisitoare dar nu o cumparam in fiecare zi si preturile nu-s atat de mari, daca le raportam la avantajele pe care le ofera. Sigur ma refer la sanatate! Puteti alege de la Salterra, in functie de bugetul pe care il aveti. Sunt saltele din spuma sau saltele cu arcuri, dar intotdeauna prioritara trebuie sa fie sanatatea noastra. Daca orele de munca sunt multe, trebuie sa va alegeti o saltea, pentru a putea dormi bine, pentru a putea fi odihnit, a doua zi de dimineata!
Sfatul meu e sa nu neglijati si, sa faceti alegerea cea mai potrivita, pentru a nu avea probleme cu timpul. Si, eu am perioade cand nu pot dormi aatat cat trebuie, dar dimineata ma trezesc odihnit si imi pot relua activitatea normal.

Daca nu aveti o saltea de buna calitate ar cam trebui sa va luati una. Atunci cand m-am decis sa cumpar o saltea de calitate, am privit ca pe o investitie facuta in sanatatea mea si mi-a fost mai usor! Asta-i un pont, pentru moral!:)
Eu v-am facut o recomandare, voi va trebui sa decideti! Cum, cand si de unde!
Din blogosfera romaneasca va doresc dimineti placute!

2 comentarii:

Anonim spunea...

grea treaba..

catalin spunea...

Eu incerc sa nu le zic asta inca! Altfel cine o sa se bage in asta in viitor?