miercuri, aprilie 16, 2014

Unde am gresit?

Intram intr-o relatie de cuplu nestiind ce ne asteapta. La un moment dat realizam ca nimic din ce a fost la inceput nu mai este, ne intrebam , de ce? Unde am gresit? Simplu ne culcam linistiti cu capul pe perna in fiecare seara, stiind ca avem pe cineva alaturi, dar niciodata nu ne intrebam cum am putea tine aceea persoana langa noi, nu ne intrebam cum am putea intretine flacara vie a iubirii ce a fost odata! Am sa va spun ca este foarte simplu! Cand ai spus ultima oara partenerului de viata, ce frumoas/a esti in dimineata asta, chiar daca el/ea este ciufulita si abia sa ridicat din pat!?
Cand ai mangaiat ultima oara partenerul, intr-un fel anume, asa cum o faceai odinioara!? Cand i-ai facut ultima oara o surpriza!? Sunt simple secrete de a intretine iubirea in stare pura, sunt mici secrete de a tine o relatie in picioare, suntem vii, avem nevoie de o dojana, de un alint, suntem ca niste flori care trebui ingrijite, udate…fara ploaie nu cresc, nu infloresc…doar se ofilesc!In fiecare zi iti schimbi hainele, le speli, le dai un alt aer, de ce nu ai face asta si in relatia de cuplu, aerisest-o, dai un alt aer in fiecare zi…surpride momentul si reinvie ce a fost odata, spune-I cat de mult inseamna pentru tine, aminteste-I ca ea/el este cel pe care l-ai ales…nu degeaba l-ai ales!..

Niciun comentariu: