joi, mai 15, 2014

Alegeri

Toti spunem ca viata pe care o avem e o urmare a deciziilor, a alegerilor noastre... Da, e foarte adevarat asta dar sa nu uitam ca alegerile pe care le facem noi sunt influentate si vor fi influentate de cei din jurul nostru. Facem alegeri poate bazandu-ne pe faptul ca lucrurile vor decurge asa cum credem noi ca ar trebui sau am dori, dar niciodata nu putem lua in calcul imprevizibilul si de cele mai multe ori consecintele alegerilor noastre sunt de fapt o urmare a alegerilor celorlalti.
Cred ca doar daca esti complet singur, sa nu mai existe nimeni in jurul tau si sa stii ca esti singurul om pe pamant, poti spune ca viata ta este urmarea alegerilor tale si totusi.. chiar si atunci alegerile tale sunt influentate de mediul extern.

Toate alegerile noastre sunt de fapt conduse de hazard. Chiar si daca ne-am cunoaste viitorul, daca am sti, am vedea anticipat ce se intampla in urma alegerilor noastre si am fi constransi sa zicem sa facem totusi acea alegere, in timp consecintele ei ar fi altele decat cele vazute in viitor, influentate tocmai de faptul ca stim.
Totul e de fapt "un lant al slabiciunilor". Toti facem alegeri in urma alegerilor celorlalti. E un fel de simbioza. Deci pana la urma toti si fiecare suntem responsabili intr-un anumit fel de viata fiecaruia si a tuturor...


Niciun comentariu: