marți, mai 06, 2014

Dragoste ca-n filme

Câteodată intru pe câteva site-uri ca să mă amuz. Nu-i nici pic de spirit pe acestea. Umorul involuntar pe care-l degajă mă determină să citesc unele articole. Scopul lor e acela de a ne învăţa cum să ne trăim viaţa, cu cine merită să ne culcăm, unde, în ce fel şi de câte ori s-o facem, ca să fim fericiţi. Ultimul material pe care l-am citit are un titlu mirobolant: Iată calculul infailibil care îţi arată cât de bun sau bună este la pat. Fă sex ca-n filme! Ei bine, să vedem cum se face sex ca-n filme. Departe de mine gândul de a face analiză pe text. Scrisul înclinat este redat aidoma ca pe site-ul care l-a postat, eu luându-mi libertatea de a adăuga diacriticele şi de a corecta erorile gramaticale, din respect pentru cititori.
Eram curios să aflu cum se face dragoste ca-n filme şi ce cultură cinematografică au scribii site-ului, întrebându-mă dacă au vizionat filme pentru adulţi, desigur, numai ca material documentar ajutător pentru scrierea articolului, nu din alte motive, dar în text n-am găsit nicio referire la actori sau regizori. Redau o parte relevantă din textul cu pricina: Fiecare om, femeie sau bărbat, are un temperament, denumit de sexologi “constituţie sexuală”. Aceasta poate fi calculată matematic şi arată, în funcţie de cifra obţinută, cât de sexual/ă sau bun/ă la pat este bărbatul sau femeia… Pentru a determina mai uşor tipul de amant, poţi calcula chiar tu constituţia sexuală a partenerului… Trebuie să mărturisesc, cu ruşine pentru neştiinţa mea, că dacă o damă mă întreba de-a dreptul dacă sunt sau nu sexual, credeam că n-am înţeles bine… Măsori lungimea de la osul şoldului până la laba piciorului. Ulterior, împarţi înălţimea persoanei la această lungime (osul şoldului până la laba piciorului). După acest calcul, obţii “indicele trochantin”, care constă în trei cifre, cu punct după prima cifră, care indică, de fapt, constituţia sexuală… În baza acestui calcul, dar şi prin asocierea cifrelor cu experienţele sexuale, sexologii au descoperit că cele mai senzuale şi erotice persoane, adică cele care au o constituţie sexuală puternică, sunt cele cu picioare mai scurte… Bine că am aflat-o şi pe asta! Bărbaţii, din prostie sau neştiinţă, preferă femeile cu picioare lungi. Ce greşeală! Ar fi trebuit să fie atraşi de cele bondoace, care sunt adevărate bombe sexuale. E limpede acum cât de mult se înşală masculii, ce gusturi oribile au. Iar femeile care sunt atrase de tipii înalţi, atletici, habar n-au cât de mult au pierdut din plăcerile vieţii, neinteresându-le bărbaţii scunzi, care le ajung cel mult până la umăr. Ăştia sunt sexualii, masculii feroce în stare să le scoată din minţi cu virilitatea lor! Ah, cât de mult aş vrea să n-am înălţimea de 1,80 metri, ci de numai 1,50, ca să fiu eu sexualul care le dă gata pe femei! Doar îmi lăsam capul pe spate, să le privesc în ochi, iar ele ar fi simţit un nod în gât, sute de fluturaşi în stomac şi sentimentul că le ia cu leşin… Dar, vai, nu sunt eu sexualul ăla! Vezi bine, am picioarele prea lungi. drysuit_measuring8În tot cazul, mulţumită acestui articol, mi s-au deschis ochii şi am aflat ce femeie sexuală ar trebui să caut. Mai mult, am descoperit de ce, după apariţia acestui text, au dispărut de pe piaţă toate ruletele. Stocurile s-au epuizat, fiindcă şi bărbaţii, şi femeile au dat iama în magazine, nerăbdători să-şi afle perechea sexuală potrivită. Să nu vă miraţi dacă persoana cu care vă întâlniţi scoate la iveală o ruletă şi un calculator. Înseamnă că s-a uitat pe acest site. Personal am un singur regret: tot n-am aflat cum se face dragoste ca-n filme.

Niciun comentariu: