vineri, mai 16, 2014

Obiect, Planta sau Catar..??

Deocamdata, balanta pare sa se incline in favoarea cantitatii si nu a minoritatii,dar,cum bine stim;Nimic nu este la voia intimplarii!
Ideologia cre(s)tina[noul testament] spune ca: Cine nu se converteste in ideea lor, va fi inghitit de focul iadului!! Tot la fel sustine si islamul (koranul),daca nu te convertesti in legea lui Mahomed, vei fi terminat!!!Cam tot la fel spune si budha cat si hindi..Printre toate aceste miliarde de idei(iluzii) exista si o mica speranta,care iti spune foarte clar;Daca vei respecta cele 7 Legi,numite Legile lui Noah(Noe) vei avea parte de Paradis(Rai) si de Lumea de Apoi(Vesnicia,Eternitatea).Singura religie de pe intreg pamantul care nu iti cere sa te convertesti,este Iudaismul.Singura religie care nu cauta adepti,iar daca doresti sa te convertesti la iudaism,ti se spune foarte frumos si ti se explica tot la fel de frumos;Ce inseamna a fi evreu?!Un adevarat evreu,trebuie sa respecte 613 Legi,plus multe altele..De la 7 pana la 613, este o mica-mare diferenta, zic eu..Asa ca,batranul Intelept iti va spune:Mult respectatul si dragul meu om,daca vei respecta cu mare strictete cele 7 Legi, vei avea parte de Eternitate ca si mine si ca si oricare alt evreu care respecta Legile Divinitatii.


Acum, eu cel care m-am nascut in lumea cre(s)tina, ce trebuie sa fac? Sa merg in rand cu turma? sau Sa iau o mica pauza si sa analizez problema..!!! Voi faceti ceea ce doriti, eu nu ma voi lasa vandut sau cumparat de niste idei necercetate indeajuns.In urma cu 40 de ani,ma invatau la scoala ca, inaintasii mei au fost gorilele si babuinii, acum nu de mult, mi s-a spus ca provin din niste explozii spontane, bunicii la care am crescut in copilarie imi povesteau de doi mosi(niculae si gerila sau craciun), care nu au mai aparut niciodata...cate si mai cate povesti nu mi s-au ''indrugat''..Hmm...Pai, eu ce sunt?? Obiect, Planta sau Catar..??Nu sunt, NICIUNA si NICIALT, Sunt Om..DA-Azi sunt un om cu capul pe umeri,si nu imi port capul pe post de umbrela,ca sa nu imi ploaie in gat,ci imi folosesc si gelatina creieroasa pe post de rational iar mintea ocupa functia de logica, inima ca avocat, iar eu judecator!!

M-am pierdut din nou prin introducere.Mai bine pierdut printre cuvinte decat pierdut in fata tembelevizorului!sau,hai sa-i zic mai fain;Vanzatorul de Iluzii..Acu,hai sa ma intorc la ''Locul'' unde m-am oprit la pranz:Din legamantul Divinitatii cu Noe face parte si obligatia lui si a copiilor lui sa respecte cele sapte porunci. Acestea sunt:
1) Sa nu negi existenta lui Dumnezeu
2) Sa nu-l blasfemiezi pe Dumnezeu
3) Sa nu ucizi
4) Sa nu ai relatii incestuoase, adultere, bestiale sau homosexuale
5) Sa nu furi
6) Sa nu mananci un membru smuls dintr-un animal care este inca in viata
7) Sa stabileasca tribunale care sa asigure respectarea celorlalte sase legi.>>

Dupa cum bine stim Noe a avut trei fii: Sem, Ham si Lafet. Acum se naste o intrebare: - Care din cei trei este stramosul nostru? La prima vedere pare o intrebare fara raspuns, dar sa nu uitam ca nu exista asa ceva, adica; Intrebare care sa nu aiba si un raspuns! Acest subiect il voi lasa pentru o alta ''editie''.

Hai sa ne uitam acum putin mai atent la cele 7Legi, si sa incercam sa le dezlegam adevaratul sens.
1.Sa nu negi existenta lui Dumnezeu...La acest punct, in afara ateilor, cu totii recunosc existenta lui Dumnezeu, dar si aci se poate face o mica paranteza, prin care as putea spune ca, chiar daca se recunoaste existenta lui Dumnezeu, aceasta se face doar din varful limbii( vorba-vorbe), deoarece faptele majoritatii demonstreaza inversul. Un ateu nu accepta existenta lui Dumnezeu, in schimb unul care accepta acest fapt, dar se comporta invers celor cerute de Divinitate, acest om se gaseste pe o treapta mult inferioara fata de un ateu.
2. Sa nu-l blasfemiezi pe Dumnezeu...Cea mai mare blasfemie adusa la adresa Divinitatii, este infaptuita de catre crestinii ortodoxi,greco si romano-catolici, care aseamana Divinitatea cu un om nascut din trup de femeie,chipurile fecioara...si din atata nebunie, nici chiar ei nu mai stiu ce spun!! Asta nu o spun eu, ci scrierile lor vorbesc de la sine!?
Cum poti asemana pe Dumnezeu cu ceva ce face parte din creatia Lui?EL cuprinde totul,dar EL este in afara creatiei,de asta este chemat si Necuprinsul, Atotputernicul, Domnul ostirilor, Regele regilor, Atotsfantul binecuvantat fie in lumea Lui...Amin.
Multe,multe ar fi de spus la acest punct,dar ce sa mai zic,din moment ce papa vrea sa boteze extraterestrii iar popii ortodoxi scriu scrisori pentru mos craciun chiar dupa pasti!!Pe acestia ii poti numii oameni sanatosi la minte??! Mai sa fie...Acum am priceput 101% cuvintele:
Planurile pe cari le face inima atarna de om, dar raspunsul pe care-l da gura vine de la Domnul (Pilde 16;1).Tot mai clar se vad uneltirile celor care traiesc pe spinarea prostimii de peste 2000 de ani!

Niciun comentariu: