sâmbătă, mai 31, 2014

Vreau domeniu pentru blog

De vreo luna de zile ma tot framant, ma tot gandesc… si anume, vreau sa-mi cumpar un domeniu propriu , pentru un blog. Asadar doresc sa mai fac inca un pas in mediul online. Stiti, daca nu, hai ca va spun acum. Eu am lut-o incetisor, de la zero! Adica, n-am ars etapele.  De curand, in navigarile mele am descoperit un blog mutat de pe platforma blogger, adica blogspot.com pe un domeniu .ro si culmea… domeniul asta nou,avea deja pagerank-ul domeniului vechi…dar eu as vrea de la zero, deci nu doresc sa-l mut, pe acesta deocamdata. Imi voi continua postarile, pentru ca e un blog de suflet!

Deci, am nevoie de un provider cu servicii de gazduire foarte bune! Firma respectiva sa aiba ca punct de referinta experienta pe piata aceasta si vechime in oferirea de servicii complete.
Eu am cautat ceva si as vrea sa stiu daca voi imi puteti oferi un sfat pretios. Eu am gasit site0ul celor de la MxHost, preturile imi par ok!


Ce este pentru mine atractiv la firma MxHost, pentru ca asa se numeste, este faptul ca plata se poate face din contul paypal. Deci, fara sa mai ai batai de cap cu banca, cu factura…chestii din astea birocratice.

Ce am vazut eu la cei de la MxHost? Pai sunt in acest domeniu de 7 ani, Folosesc servere rapide: LiteSpeed WebServer. Toate serverele sunt protejate prin firewal. Aspectul asta e foarte important!

Cred ca voi alege pachetul Personal Linux, pe 1 an : are doua domenii, 2GB este spatiul de stocare si 200 GB pentru traficul lunar. Optional poate fi inclus si un IP dedicat.

Cred ca aceasta firma raspunde criteriilor mele, pe care le-am enuntat la inceputul articolului!

Acum, daca voi stiti si alte firme de gazduire, astept parerile si sfaturile voastre! Chiar am sa le iau in considerare! Pana una alta aceasta firma imi poate satisface pretentiile.

Din blogosfera romaneasca va doresc zi frumoasa si mult trafic !

Un comentariu:

bazarul lui albert spunea...

e si asta o solutie, si daca prinzi o promotie esti pe plus...