marți, iunie 10, 2014

M-am nascut de ziua mea

Si a venit iarasi ziua mea...se mai schimba o cifra, ca in fiecare an...Eh, uneori se schimba doua, dar nu e cazul anul acesta...Nu scriu ca sa va fac sa-mi spuneti „La multi ani!” si sper sa nu treceti peste cele scrise in graba de a-mi face urarea, caci scriu din nostalgie si pentru ca impresiile din aceasta zi mi se par speciale...nu scriu pentru ca ma bucur, caci nu e o bucurie sa mai adaugi un an...Cu ani in urma, da, ma bucuram si imi doream sa fiu mai mare...inca de pe la jumatate eu deja ma dadeam mai mare, spunand ca am varsta pe care urma sa o implinesc abia peste cateva luni...acum, pana ieri daca ma intreba careva as fi spus ca am mai putin...
Hai, ca stiu ca nu e inca mult, dar e...e un pas inainte spre acea varsta nedefinita la care nu voi mai fi tanara...si spuneti voi, e asta motiv de bucurie? Nu sunt pesimist, ci doar realist.


De fapt, ce inseamna niste ani? Timpul e relativ...nu ma tem de cifra...in realitate, ma tem de procesul de imbatranire. Si sa nu credeti ca-s vreun din ala care sta non-stop in saloanele de cosmetica incercand sa stopeze asta...n-am calcat decat prin frizerie in situatii in care era strict necesar. Si nici nu dorm cu felii de castraveti pe ochi sau mai stiu eu ce smacuri...Dar as vrea sa fiu mereu macar ca acum, ca in sens invers nu se mai poate.
Sa ma iertati daca astazi sunt cam melancolic...poate o sa rad, poate o sa plang...pentru mine e o zi speciala si o percep intr-un fel aparte, poate putin altfel decat isi privesc altii zilele de nastere.
Ofer tuturor vizitatorilor mei cate o felie de tort  :) si-un pahar de sampanie ...virtulala!

Niciun comentariu: