marți, iulie 22, 2014

Gazduiesc:Andreea Giorgiana

Peste ani vreau să mă priveşti ca astăzi în ochi mei şi să mi spui ca mă iubeşti pînă la ultima suflare , fericirea o găsesc doar în bratele tale ,de astăzi sunt ata trup şi suflet cu tine , azi îţi dau mîna mea să îmi dai fericire , vreau să văd chipul tău pe soare sau furtună şi sal minghi mereu cu inima mea bună , nu mă satur să ţi privesc ochi plini de fericire , printre mii de trandafiri eu te văd numai pe tine , seara asta no so uit de ea o să mi fie dor, peste ani vom povesti şi copiilor , cuvintele nu îmi ajung să îţi arat dragostea , stai la pieptul meu să simţi cum îmi bate inima ,frumoasă îmi faci viaţa frumoasă e iubirea noastră . Te iubesc enorm de mult dragul meu sot şi sunt ce a mai fericită femeie lîngă tine dragostea mea dulce .

2 comentarii:

ellafairytale spunea...

Aceasta e una dintre cele mai frumoase declaratii pe care le-am citit. Emotionant! Sa va iubiti mult in continuare pana la adanci batraneti!

albertflorentin spunea...

ms!