joi, iulie 24, 2014

Ploaie de ganduri..

Ploaia este inima naturii!..Gandul este ploaia inimii! Norii poarta ploaia...Faptele poarta gandul. Ploaia se naste din apa..Gandul se naste din dorinta! 
"Norii sunt dusi de vant..Gandul este dus de-un alt gand!..si toate acestea la un loc,sunt influentate de~~~ 
Drumul pe care alegi sa mergi,pe acel drum vei fi condus/a!"..Greu de crezut,stiu ca asta vei spune! Tot la fel vei spune si despre nori si ploaie,se plimba de capul lor,iar ploaia cade la voia intamplarii!

Omul este centrul universului, tot si toate se invart in directia aleasa de om! Daca doresti sa mergi la Constanta, nu te vei indrepta spre Oradea, la mintea cocosului, zic eu! Pana in anii '90, am calatorit pe o ruta impusa, apoi ne-am ales noi ruta si intinerariul.De 23 de ani si ceva luni, mergem pe acelasi drum, chiar daca am schimbat cateva mijloace de transport, intinerariul a ramas acelasi.
-Cat de tembel poate sa fie un om incat sa nu-si dea seama ca, el este singurul vinovat pentru tot ceea ce se petrece in jurul lui?!
-Care sa fie scopul,sau motivul acestei neintelegeri??!
Scopul este unul singur,motivele pot fi nenumarate.


Pana in clipa in care am aflat cum sta treaba cu viata si toate cele, pot spune ca, am fost un tembel si jumatate, o frunza-n vant, un om fara radacini. De ce toate acestea? Raspunsul cel mai simplu: Lipsa Educatiei! Sa-i spui unui copil sa nu faca X-lucruri,nu inseamna educatie! Sa-i spui unui copil povesti mincinoase , nu inseamna educatie! Sa-i spui unui copil sa nu consume alcool, iar tu bei cat duce trenul, nu este educatie! Sa-i spui unui copil ca nu este frumos sa vorbeasca urat, iar tu folosesti vocablarul birjarului, nu este educatie! Cate si mai cate astfel de exemple nu pot fi spuse. Dar, hai sa trecem cu vederea peste acestea, si sa mai dam o sansa omului, deoarece fiecare om greseste in felul lui, asa ca, nu avem dreptul sa-l judecam din prima,de multe ori nici din a doua, in schimb daca greseste si a treia oara acelas lucru, si este si la varsta maturitatii, sansa nu mai poate fi aceasi. Ceva corect, spun eu.

2Ochi- 2Maini- 2Picioare/Dreapta-Stanga, Fata-Spate. Jos-Sus! Barbat-Femeie=OM!
Logica_Vietii, sta ascunsa in aceste Perechi! Cel de-al treilea factor care da viata acestor perechi este de domeniul invizibilului, iar acest fapt, nu inseamna inexistent! Oxigenul nu se vede, dar exista.. Gravitatia tot la fel..Telefonia fara fir, s.a.m.d..Toate acestea trec prin noi,iar noi nici ca realizam acest fapt.Pamantul nu este plat,ci oval,nu traim in interiorul pamantului,ci pe margini,ai incercat vreodata sa iti imaginezi cum traiesti pe marginea unui cerc care se tot invarte??! Nu, nu ai incercat si nici nu vei incerca. Stii de ce? Deoarece este mult mai simplu sa traiesti asemenea unei plante. Una dintre ramurile Educatiei, este_Cercetarea! Nu trebuie sa fi prea istet ca sa iti dai seama in ce stadiu se afla educatia zilelor noastre, si, Nu Uita, ca si tu esti partener/a la acest incident. Fiecare spune in sinea lui/ Eu mi-am educat bine copii. Eu sunt educat. Eu sunt..eueueueueueueu...!Mai sa fie..
-Cum poti spune ca esti educat, atata timp cat tu iti traiesti viata dupa niste modele necercetate indeajuns??!Daca unul mananca un rahat,si tu vei manca??! Un om normal la cap, va raspunde NU!

Ceea ce multi nu stiu, este ca, de 2000 de ani mancam acelasi rahat, si mult mai mult de atat, platim bani grei pentru acest rahat cu miros de busuioc, caci gustul il simt doar popii cu alaiul lor,care se infrupta din prostia turmei!Secolul XXI, iluminarea prostiei-BlackJack,sau 21, schimba mana! Parol....

Daca crede-ti ca acest mod de comportament va avea continuitate,eu va spun ca suntem pe sfarsitul filmului,si ar fi cazul sa va treziti la realitate,si sa vede-ti lucrurile exact asa cum sunt.Prea multe nu se mai pot schimba,deoarece fiecare lucru are un pret aparte,dar,ceea ce se poate schimba,este felul tau de a fi,comportamentul tau moral,este asemanator cu schimbarea identitatii. A urma calea cea dreapta,inseamna sa urmezi intru totul urmatoarele:
"Ferice de omul care nu se duce la sfatul celor rai,nu se opreste pe calea celor pacatosi,si nu se aseaza pe scaunul celor batjocoritori!Ci isi gaseste placerea in Legea Domnului,si zi si noapte cugeta la Legea LUI !El este ca un pom sadit langa un izvor de apa,care isi da rodul la vremea lui,si ale carui frunze nu se vestejesc,tot ce incepe,duce la bun sfarsit.Nu tot asa este cu cei rai,ci ei sunt ca pleava,pe care o spulbera vantul.De aceea cei rai nu pot tinea capul sus in ziua judecatii,nici pacatosii in adunarea celor neprihaniti.Caci Domnul cunoaste calea celor neprihaniti,dar calea pacatosilor duce la pieire"(Psalmul 1).

Daca Creatorul, Unicul Dumnezeu, ar fi dorit sa schimbe Legile, ar fi procedat cel putin ca la muntele Sinai, unde peste 3 milioane de oameni au auzit si au vazut Glasul care spunea:
"Eu sunt Domnul,Dumnezeul tau care te-am scos din tara Egiptului, din casa robiei...Sa nu aibi alti zei afara de mine.Sa nu-ti faci tie chip cioplit si nici o asemanare din cate sunt in cer sus,si din cate sunt pe pamant jos,si din cate sunt in apa,sub pamant.Sa nu te inchini lor,nici sa slujesti lor,caci eu Domnul,Dumnezeul tau,sunt un Dumnezeu ravnitor,pedepsind vina parintilor in copii,pana la al treilea si al patrulea neam,in aceia care ma urasc.Care insa face mila pana la al miilea neam,celor ce ma iubesc,si pazesc poruncile mele".

2 comentarii:

ellafairytale spunea...

Omul isi hotaraste destinul, asa e, frumoase ganduri! Seara buna!

albertflorentin spunea...

...ganduri bune si pentru tine si, un weekend placut iti doresc!