marți, noiembrie 04, 2014

Ce e-mailuri mai primesc!

Ce e-mailuri mai primesc...de la o anumita Elenuta Codreanu... 

"Salut,

de mult nu am mai vorbit, sper ca totul să fie în regulă.

Se apropie sfârşitul anului, sărbătorile, m-am gândit că ţi-ar prinde bine şi ţie nişte „bani suplimentari”.

Aplic de ceva vreme o metodă, şi reuşesc să-mi suplimentez destul de bine veniturile.

Dacă respecţi paşii, atunci se poate câştiga o sumă frumoasă. Ieri am reuşit să obţin 100€
prin aceasta.




Uită-te şi tu, după părerea mea o să reuşeşti şi tu 


Nu necesită cunoştinţe de specialitate, poţi să încerci chiar şi astăzi.
În câteva minute poţi să afli esenţa. Poftim, încă o dat adresa unde o găseşti "


Asadar, un raspuns scurt...Internetul nu este o sursa inepuizabila de bani, ca daca ar fi fost asa, multi din cei care ne invita sa ne imbogatim pe aceasta cale, nu ar face-o! 

PS. Nu v-am atasat nici un link din doua motive:
1. s-ar putea sa fie vreun pui de virus, acel link
2. daca cumva va inscrieti si va imbogatiti peste noapte, de ce v-as da aceasta informatie, ma rog, link!?:))



Un comentariu:

ellafairytale spunea...

E plin internetul de vanzatori de vise.