duminică, noiembrie 23, 2014

O vacanta prin Last Minute - Genius Travel




Am gasit acest pachet de: revelion ieftin pe site-ul cu pricina Oferte Turcia Early Booking 2015, "Tarifele includ reducerea de Early Booking de 20% si Oferta Promotionala 5% - valabila pentru rezervarile efectuate pana pe 05.12.2014 (avans 30% la rezervare)"

Eu mai trebuie sa adaug si costul pana la Bucuresti, plus ca trebuie sa am la mine pasaportul:). Turcia nefiind un stat membru al U.E. Chestia asta nu trebuie sa o uit!!:) Dar, nici voi, daca tot ati ales sa mergeti intr-o vacanta, verificati daca statul in care se afla statiunea respectiva este membru al U.E. Daca nu este aveti nevoie de pasaport, de viza, chesti care trebuie sa le faceti inainte sau sunt incluse in pachetul agentiei de turism.


Cele patru nopti de cazare sunt in HOTEL DIDIM BEACH ELEGANCE - Didim , Turcia  si mic dejun la un restaurant tot de 5 stele. Astea fiind incluse in acest pachet. Transportul se face cu autocar de trei stele.

Sunt multe oferte pe care le-am vazut pe site in care nu este inclusa masa festiva de revelion, ea trebuie achitata ( de la 60 de euro de persoana) impreuna cu asigurarea medicala de 35 ron, tot de persoana...

Exista la acest pachet si o reducere, early booking -10% . Ca s-o traduc pe intelesul meu, daca achiti intreaga suma pana la data comunicata pe site, primesc aceasta reducere.

Sunt si alte oferte, am sa mai uit si pe ele si in special pe cele din Bulgaria, sa le compar si dupa aceea voi lua o decizie.

Pentu a le vedea, pe cele din Turcia, trebuie sa dati un simplu click pe: oferte early booking Turcia . Despre destinatiile turistice din Turcia si istoria acestei tari va invit sa cititi pe wikipedia unul din cele mai bune site-uri in ceea ce priveste acuratetea informatiilor.
Din blogosfera romaneasca, s-avem parte de soare cat mai des! Iar pentru cei care vor alege sa-si ia o vacanta in perioada urmatoare, le doresc sa aiba parte de distractie :)


Niciun comentariu: