miercuri, aprilie 13, 2016

Ce am invatat astazi?

Ce am invatat astazi?

Cu totii suntem foarte ocupati, unii cu munca, altii cu prosteala, asa ca nu mai avem timp de invatat.


Eu astazi de exemplu am invatat cum se face afilierea.

- creez un site de 2 lei,
- aleg un domeniu brandabil: BUTICUL.ro , care se poate confunda usor cu BURICUL.ro!

- includ feed 2 parale
- afisez frumos un buton " arata pret"
- SURPRIZA ? (la click deschid cate site-uri vreau eu)

Multumesc proprietarului site-ului, pentru o astfel de idee inteligenta. 

Mi-am propus sa deschid minim 50 tabs (site-uri, ideal in new window), toata nisa, (ex: daca userul cauta "iphone 5", deschid tot ce are 2 parale cu iphone 5), ca sa nu se mai chinuie userul sa le deschida. Daca crapa PC, asta e, browserul oricum are restore!



2 comentarii:

e-provincia spunea...

mamaaaaa !!! Asta e strategie pentru luxury clients , ii selectezi doar pe aia cu laptopuri cu minim 16 Gb oameni cu bani
Mi-a placut aia cu "ca sa nu se mai chinuie userul sa le deschida".

florentin spunea...

Chestia asta nu se "bate" cap in cap cu regulamentul 2parale