sâmbătă, mai 21, 2016

Paturi tapitate ieftine

Paturi tapitate, paturi tapitate ieftine si de calitate.

Despre standardul de calitate al produselor romanesti, n-am prea scris, pe acest blog, dar cred ca stiti ca tara noastra are destule carente in aceasta privinta. N-ar fi o noutate pentru fiecare dintre voi sa va spun ca am trecut si eu de multe ori prin situatii neplacute, din cauza produselor de proasta calitate. De aceea, cand va produse romanesti de foarte buna calitate, ca aceste paturi tapitate, fac ce fac si ma apuc de scris. Consider ca trebuie sa fac cunoscuta firma producatoare, magazinul , site-ul respectiv. Fie ca magazinul online, produce si comercializeaza paturi tapitate, fie imbracaminte, eu unul semnalez existenta lor.

Unii considera ca aceasta calitate scazuta se datoreaza societatii romanesti care ar fi axata pe mult si ieftin. Personal nu-s de acord cu acestia. Pai exemplul acesta de paturi tapitate ieftine este un argumentul.
Paturi tapitate nu-ti cumperi in fiecare saptamana, deci de unde mult? Faptul ca-s ieftine, aceste paturi tapitate are cauze ce tin de eficienta economica a producatorului. De productivitate si ale aspecte economice. Daca-i ieftin nu inseamna neaparat ca nu ar fi si de calitate.


Paturi tapitate pret

Navigand pe site-ul celor de la acaju.ro, am vazut ofertele de pret, care sunt, in opinia mea accesibile. Cum spuneam mai sus, aceste produse nu le achizitionezi in fiecare saptamana, dar nici sa-ti cheltui tot bugetul pe un pat, parca nu se merita.
Mobila pe care eu am cumparat-o, a fost intotdeauna de calitate si 100%, a fost de la producatorii autohtoni. Ca si pret, in comparatie cu ce-a din import cred ca e mult mai accesibila. Romania, din tot ceea ce stiu e are o mare traditie in productia de mobila, o parte foarte importanta din ea luand drumul exportului.
Acum, nu zic ca trebuie musai sa fiti de acord cu mine si daca va doriti un pat tapitat sa il luati pe cel care l-am atasat eu in fotografie, dar va pot recomanda si o varianta alternativa la paturi tapitate ieftine si anume paturi tapitate de lux, dar si pretul e pe masura. Sau puteti face o cautare, pe net dupa::paturi tapitate pret" si alegeti ce vreti voi.


Mobila de calitate se naste doar in cazul in care cel care o doreste are o mentalitate orientata catre asa ceva. Incerc sa dau sfaturile cele mai bune in acest sens si cred ca aceasta este singura solutie viabila pentru ca eu personal am cumparat mobila gata facuta din oras si nu am fost multumit deloc. Sunt concepute ca sa-ti ia ochii doar si eventual cu ceva “oferte” sa te convinga sa cumperi. Din pacate, dezamagirea e profunda atunci cand vezi ca ti se dezmembreaza prin bucatarie sau sufragerie.

Niciun comentariu: