miercuri, iunie 29, 2016

Ma irita

Azi am capsa pusa! Ma irita faptul ca "a fi blogger" pentru unii inseamna "aaa ala/aia de primeste chestii moca; ala/aia care scrie despre chiloti etc etc
Da, frate! E alegerea fiecarui blogger sa scrie despre ce vrea! Daca omul are inspiratie, lasa-l sa scrie si despre chiloti sau alte minuni. Si nu, bloggerul nu e ala/aia care primeste numai chestii free sau este invitat la evenimente pompoase.
Bloggerul nu scrie un articol in 5 minute...poate dura ore intregi si chiar cateva zile daca tematica articolului necesita documentare. Si inca ceva...imi este greata de cei care isi bat joc de timpul bloggarilor! Si aici ma refer la stimatii "colaboratori" care cred ca toti bloggarii negociaza ca pe "centura"! Wtf! E timpul meu, doll! Nu sunt obligata sa accept colaborari de 2 ron doar ca X sau Y a acceptat deja. Eu sunt eu! Prefer sa ma scobesc in nas si sa fac bilute decat sa vad cum munca si timpul meu sunt luate in ras. Pentru haterii, doua cuvinte: hai sictir!

Niciun comentariu: