joi, iunie 23, 2016

Topul celor 10 carti

Topul celor 10 carti

Am primit si eu provocarea cu Topul celor 10 carti ale copilariei mele, de la o prietena extrem de draga mie. Dalia. Multumesc mult pentru provocare. Nu am citit 17000 de carti la viata mea si nu voi face un top. Nu vreau!! Stiu doar ca in cartile pe care le-am citit am incercat sa ma regasesc si am ales sa invat ceva din ele. Am fost in conservatoarea Anglie pe urmele surorilor Bronte, am fost pe urmele madamei Bovary in minunata Normandie, m-am delectat cu Jane Austen si venind spre zilele noastre m-am inspirat de la calugarul lui Robin Sharma care si-a vandut Ferrari-ul. 

Ultima carte la care ma chinui la propriu este un cadou de suflet si anume Jurnalul Fericirii :)) Stii cine mi-a daruit-o!! Si cum eu sunt intotdeauna "pe dos" si fac opinie separata, nu o sa provoc pe nimeni. 

Cine simte ca are ceva interesant de spus, e liber sa o faca si sa ne inspire. peace!

Niciun comentariu: