joi, august 25, 2016

Plic cu bani

Plic cu bani, unui inalt functionar, contra influenta pe langa institutiile statului: un nou episod ruleaza zilele acestea.
Sigur, nevinovat pana la sentinta, dosar-probe-instanta. Si, sigur, e foarte interesant sa vedem ce si cum s-a rezolvat prin contractele initiale, la Sapoca si Petrosani.

Dar sa nu uitam ca un politician e un factor de influenta extrem de puternic in societatea noastra. Pana la urma, in viata si - in cazul de fata - sanatatea fiecaruia dintre noi, e in joc!

3 comentarii:

albertflorentin spunea...

Oamenilor nu le pasa domnule ce se întîmplă cu ei, gindirea lor este îngusta. Am sa va spun de ce: Ieri am plecat sa m-a plimb pe marginea unei minunate păduri din Tyresö. Îmi amintesc căci anul trecut sau făcut tăieri masive de copaci pe o bucata de teren. Sa tăiat in afara de câțiva copaci . Acum mi-a stirnit curiozitatea si am mers sa văd de ce acei copaci erau netaiati. Erau pruni. O specie probabil pe cale de dispariție. Am adunat aproximativ 5 kg pentru gem si compot si apoi am scos Citiva puieți căci erau raspinditi peste tot. In acest timp m-a sunat fratele sa spună ca a primit banii. (Eu si soțul meu i-l plătim sa meargă sa o viziteze pe mama aproape nevăzătoare). I-am povestit căci am găsit pui de prun si vreau sa plantez in locul care i-l avem aici la țara. Răspunsul lui a fost: Pai de ce plantezi? Peste zece ani ai sa fii o gloaba Batrina! Va las pe d-voastră sa îmi continuați gindurile.

Anonim spunea...

Da, e trist, dar nu renunt sa cred!

alindd spunea...

Crezi ca o sa se mearga pana la capat. E o vorba, pe la noi: pestele de la cap se impute...Asa ca...