luni, aprilie 10, 2017

Devirusare, servicii monitorizare malware

devirusare website


Pana acum, nu v-am spus nimic despre prietenii mei de la hackeradvisor.com, cei care mi-au oferit servicii monitorizare malwaredar, acum trebuie sa va povestesc! Ei sunt de fapt, cei care mi-au salvat si curatat calculatorul de intrusi. 

Asadar, cu ceva vreme (sa fie vreo luna), mi-a fost semnalat ca un site, care imi apartine, nu mai prezenta siguranta. Era plin de virusi, cu toate ca am scanat cu un program antivirus, situatia era aceeasi. Am incercat mai multe variante si mi s-a confirmat aceeasi situatie.


In cautare de solutii am apelat la diverse cunostinte, care in alte situatii asemanatoare, au intervenit si au rezolvat situatia. Ei, asa! Nimic. Asa am descoperit site-ul celor de la HackerAdvisor. Ei au fost cei care mi-au rezolvat problema. 

Sincer, sunt etrem de bucuros ca am putut si am avut la cine sa apelez cand am avut probleme de devirusare site , si vi-l recomand cu toata caldura, pe cei de la HackerAdvisor


In momentul de fata se estimeaza ca, in mediul online ar exista aproximativ un miliard de site-uri, iar cei de la Google plaseaza in carantina, zilnic, in jur de 10.000 de site-uri, totul din cauza problemelor de securitate (virusi) pe care ele le au. 

Asadar, recomandarea mea pentru devirusare site, este sa apelati la profesionisti de la HackerAdvisor.

Niciun comentariu: