luni, aprilie 08, 2019

Generația Alfa

Comunicat de presă
Cine este Generația Alfa și care sunt interesele ei?
Prima conferință despre Generația Alfa

Despre generația Millennials – a celor născuți după 1980 – se vorbește puțin în România, iar despre copii lor – așa numita Generația Alfa, cu atât mai puțin, deși studiile arată că micuții născuți după 2010 vor fi cei mai numeroși, cei mai educați și vor beneficia de cea mai bună situație financiară din toate timpurile.
Generația Alfa este sinonimă cu “nativii digitali”, adică toți cei care s-au născut în plină expansiune a tehnologiei și a Internetului, sunt cei care s-au născut în momentul în care Instagram și iPad-ul au fost lansate și se preconizează că, la nivel mondial, 2,5 milioane de copiii Alfa se nasc săptămânal, iar generația Alfa va atinge un total de 2 miliarde de persoane până în anul 2025. Mai mult, despre Generația Alfa se spune vor schimba radical lumea în care trăim, în bine, sunt cei mai flexibili oameni, care se pot adapta foarte ușor la schimbări și, poate cea mai importantă caracteristică a lor, suferă de prezenteism (adică sunt interesați de ce se întâmplă aici și acum și sunt foarte puțini interesați de trecut sau viitor).
Generația Alfa, urmașa Generației Millennials, ridică deja părinților o serie de provocări, care pot fi depășite doar printr-o corectă și solidă informare și prin conectare cu copiii noștri.
Este ceea ce își propune să aducă în atenția publicului prima Conferință Națională de Parenting ”Părinți și copii”, care se va desfășura la Iași, pe data de 13 aprilie 2019, în Sală ”Eminescu” a Hotelului Traian, în intervalul orar 9.30-17.00.
Subiectele, la fel de incitante ca și provocările ridicate de copiii Alfa, despre care se spune că vor fi cea mai educată, cea mai bogată și cea mai longeviva generație din istorie, vor face referire la: conectarea emoțională în era digitală; efectele relațiilor de cuplu asupra copiilor din Generația Alfa; parenting în situații de criză; rolul tatălui în viața copiilor Alfa, educatia financiara a copiilor etc.
Aceste subiecte vor fi abordate de catre 5 keynote speakeri, toți 5 parinți de copii Alfa:
  • Irina Nichifiriuc – Specialist în parenting, blogger “Sfatul Mamei” si mamă a 3 copii; 
  • Crina Coliban – Specialistă în nutriție, mamă a unui copil; 
  • Robert Diaconeasa – Blogger “Daddy Cool”, tatăl unui copil
  • Ioana Codreanu – psiholog, mamă a 2 copii
  • Raluca Munteanu – antreprenor, mamă a 4 copii
Invitati speciali:
  • Bogdan Tănasă  – Initiatorul proiectului umanitar “Casa Share”
  • Iuliana Sosu – Antreprenor, blogger care scrie cu umor despre experienta ei in lupta cu cancerul, mama a 2 copii
  • Magda Tepoi – Antreprenor, Transformative Coach, mama
  • Cristina Nichita – Creatoare de modă, fondator al Asociației Surâsul Albastru, însoțitorul copiilor cu autism 
  • Moderator: Izabela Marinescu, jurnalist, realizatoarea emisiunii ”Parenting XXI”, de la Canal 33.
Conferința este organizată de comunitatea Mamprenoare, a mamelor antreprenor din România. În paralel cu conferința, va avea loc și un târg de produse și servicii pentru copii, precum și ateliere educaționale pentru copii sau sesiuni de ședințe foto pentru participanți. Toate acestea vor fi oferite de către mamele din comunitate.
Biletele se pot achiziționa online, de pe site-ul www.mamprenoare.eu

Parteneri: BCR, Groupama, Martinus Design, Design Pathways Fiterman, Little Texas, Roade si Merinde, Cuptorul Moldovencei, Danina Line, Junior Family, BT Mic, Nichi.

Parteneri media: Impact FM, Radio Hit, Radio Romania Iasi, Evenimentul, Iasi TV Live, TeleM, Canal33, Gasca Zurli, Qbebe, 7 Pietre, Zana Scutecel, Vavaly, Bianca Ionel, Financial Parenting, Dana Predu, Sfatul Mamei, Sofia Frunza, Anca Arau.

DESPRE MAMPRENOARE
Comunitatea Mamprenoare este un Business Hub & Accelerator, înființat în urmă cu peste 3 ani de către Alina Bota, consultant în afaceri și mamă, care și-a dorit să ofere sprijin mamelor aflate la început de drum în antreprenoriat, să le încurajeze să stea pe picioarele lor și să le pună în contact cu alte mame cu preocupări și valori similare. Comunitatea a pornit din Cluj Napoca și s-a extins rapid în 10 orașe din țara, precum și în diaspora. 

Un comentariu:

Anonim spunea...

2) Le courtier automobile (non mandataire).