miercuri, august 14, 2013

Weekendul trecut am fost in Vama veche !

Pentru multi o destinatie de fiecare vara, pentru altii una boema sau poate nebuneasca...pentru mine total inedita  :) pentru prima data in aceasta locatie, pentru prima data cu cortul :) :) cam prea multe din prima !
Am aterizat aproape in miez de noapte ceea ce a facut sa asist pe post de stilpul cu bec ( de fapt tinind in miini 2 Iphoane setate ca lanterna) la montarea corturilor pe mal de mare ! al 3lea rind...la nici 5 m de tarm ...datorita puhoiului de lume, masini si corturi nu aveai unde arunca un ac darmite unde sa campezi  :)

Asta nu ne-a stricat buna dispozitzie asa ca am luat sandwiches-urile home made si berica de la frigorifica si am plecat la concertul Zdob & Zdub  :) dans si antren !
Dimineata m-am trezit devreme pentru ca zapuseala din cort nu ma lasa sa mai respir...
Vremea a fost superba...lumea amestecata...si nu am facut toxinfectzie alimentara nici nu am calcat pe o seringa aruncata de un drogat inconstient...am vazut si pe Paula Seling si pe Chilian ( care m-au enervat ) si pe Hrusca ( care ne-a iertat si nu nu a cantat colinde ) Tocmai cand a inceput ( cu intirziere de o ora ) sa cante si Baniciu ( dragostea mea  :) ) a inceput si ploaia !... cand am ajuns la cortul, care se zbatea ca un fluture de noapte sub rafalele de vint, inca se mai auzeau acordurile din " Andri Popa "
Ca prin minune a2a zi a dat soarele ( al carui celebru rasarit pe muzica de Bolero l-am ratat ) iar nisipul s-a uscat cit eu am baut o cafea reconfortanta tolanita pe pernele gonflabile de la Expirat ...asa ca si duminica am mai facut o baie de soare, una de mare si a3a de multime ...apoi pe aici ne-a fost drumul ( mai lunga-mi pare calea acum, la intors acasa ...noroc ca nu si bara la bara  :) )
A fost o experienta pe care nu stiu daca o voi mai repeta dar care sigur merita traita !
PS mentionez ca nu am facut nudism nici sex, nu am fumat iarba si nu m-am imbatat manga asa ca nu prea mi-am insusit nimic din spiritul vamaiot  :)
In loc de alt epilog ...acest " Epilog " :)


Niciun comentariu: