vineri, decembrie 07, 2012

Jogging ! Sanatate !

  Pasiunea pentru mine inseamna cind, afara  ninge si ploua, la care se adauga un vint ascutit de-ti taie nasul, iar eu alerg pe cimpul de alergare. Daca cineva imi spunea acum 10 ani ca voi ajunge sa alerg zilnic, fie ger, fie canicula, cu siguranta ii spuneam ca bate cimpii . Mi-a luat mult timp sa inteleg cit de bine face sportul, face bine atat- mintii, cat  si trupului! Nici nu stiam ce picioare agere si rapide am:) Asadar, este aproape 7 dimineata, treziti-va din patul ala moale si cald si haideti sa alergam impreuna in ger si frig! Pun pariu ca o sa va intrec:)

2 comentarii:

Unknown spunea...

N-as iesi din pat sa alerg...poate doar sa ma platesti :))
Imi place sa merg pe jos, nu sunt vreo comoda, chiar dimpotriva. Din motivul asta nici masina nu-mi iau. Dar sa alerg...nu. Asta n-as face :)
Oricum, n-am ce da jos, sunt foarte slabuta.
...Dar multumesc de invitatie :)

blogger.eu spunea...

elly :))si totusi, alergare este benefica sanatatii :)