sâmbătă, ianuarie 12, 2013

Happy Weekend


- Alo!… Buna iubita, ce faci?
- Rau iubitule, acasa, mi-e rau. Tu?
- La intrarea in club, chiar in spatele tau !!!


Profesorul de ORL al lui Bula urma sa se pensioneze. Fiecare elev din clasa i-a facut cite un cadou. Profesorul a luat fiecare cadou in parte, s-a bucurat, etc. A venit si rindul lui Bula sa-i dea cadoul. Bula, fiind sarac, dar talentat, a desenat pe tabla o ureche mare si profesorul cum iese din ea cu un buchet de flori in mina... Cind vede profu- asta, incepe sa rida. Intr-o scurta pauza intre doua hohote de ris, spune: - Bula, tocmai mi-am amintit ca peste 2 saptamini iese la pensie profesorul de ginecologie!


Aceasta postare se inscrie la rubrica Happy Weekend a blogaritei Elly Weiss .

8 comentarii:

Unknown spunea...

:)) Sunt foarte bune glumele. Pe a doua am mai auzit-o intr-o alta varianta...doar ideea era asemnatoare. In rest era diferita.
Prima e o noutate absoluta si mi se pare chiar excelenta.
E de tinut minte ;) Pentru mine e grozav fiindca daca-s mai lungi le uit :))
Happy Weekend sa ai!

Anonim spunea...

Excelente glumele tale! Bula, ca întotdeauna preferatul meu!
Happy Weekend!

Unknown spunea...

:)) dur!
Weekend plăcut!

Zdwuby spunea...

"si eu tot in club iubita, chiar in spatele tau" :))genial:)) si al doilea la fel :)) chiar ma intreb oare cum a iesit cel de al 2'lea desen :))
Happy weekend :)

pandhora spunea...

primul banc super tare :))

Diverse spunea...

Bune! Nu le stiam! :)

Vlad spunea...

Buna! Daca ma ajuti cu o postare pe blogul tau iti dau domeniu .info si banner pe blogul meu! Detalii gasesti in ultima mea postare! Asept un raspuns de la tine, sper eu pozitiv ;)
Iti doresc o zi placuta in continuare,
Vlad

Diana spunea...

Talentat Bula acesta, foarte talentat si uneori total… inspirat! :))

Duminica frumoasa sa ai!