miercuri, martie 06, 2013

Agentie -cariera!

Unde am mai auzit eu asa ceva...Probabil ca la unele fete multumite de jobul lor sau de sumele de bani castigate intr-un mod cinstit. Indiferent ca este vorba de admiratie sau invidie, ranchiuna, cu siguranta ati mai auzit si am mai auzit foarte des, despre asa ceva. Pentru mine este o provocare sa scriu acest articol. Nu m-am gandit niciodata ca exista si in mediul online. Dar, despre ce este vorba, ca v-am tinut prea mult in suspans. Ok! este vorba despre o a agentie de modele,agentie hostess ,prezenta si in mediul online. Sa explic ce inseamna " Hostess", - este o activitate pe care o presteaza diferite fete si baieti carismatici. Rolul lor este de a interactiona cu invitatii sau vizitatori unui eveniment. Ei si ele trebuiesc sa intretina, atentie, o atmosfera placuta si sa ofere informatii generale despre eveniment...Deci, sa nu va ganditi la altceva! De asemenea, trebuie sa fie capabili de o conversatie intr-o limba straina...engleza sau franceza, etc... Deci, dupa cum vedeti o astfel de agentie, furnizeaza personal calificat, fete si baieti...nu-i chiar asa de usor cum s-ar parea. O agentie ofera servicii pentru organizare diferitelor evenimente, distributie de materiale publicitare, prezentari de moda, participari la targuri, videoclipuri...lucruri serioase. Navigand pe site-ul agentiei venus-models am vazut clienti de top precum: Bellagio, Canon, Adevarul Holding, Artmark si am pomenit doar cativa. Si, uite cam asa arata o angajata a unei agentii... Sursa acestui articol sau mai bine zis, provocarea a venit de pe site-ul unei agentie hostess, din Romania, fireste! Daca va doriti un astfel de job si sunteti convinsi sau convinse, ca indepliniti criteriile, nu stati pe ganduri, intrati pe pagina agentiei, recrutare modele si aplicati la aplicati pentru un astfel de job. Cu speranta ca v-am starnit interesul si informatiile va vor fi utile, eu va doresc multa bafta!...la o agentie, din Romania...

Niciun comentariu: