vineri, martie 15, 2013

Slabitul

Da, trebuia sa abordez si subiectul asta sensibil pentru genul feminin, nu-i asa? Am tot ocolit si tot ocolit,acest subiect, dar se pare ca pentru doamne si domisoare nu o sa scada intresul pentru asa ceva nici la batranete. Pentru ca toate va doriti sa fiti fumoase toata viata, indiferent de varsta, nu-i asa, gresesc cumva? :) Simteam pe aicea, pe blogul meu, ca pluteste –o intrebare de genul: -Un sfat mai acatarii pentru slabit, n-ai si tu?– iata ca m-am conformat imediat si am ajuns pana la urma si la treaba cu slabitul. Deci, cam asa sta treaba, dragutele mele: fiecare dintre voi aveti cate o gura. Numai ca la unele este mai mare, la altele e mai mica. Si cred ca v-ati dat seama din start ca nu vorbim aici de rujuri, ca sa fim interesati cate cosmetice din astea se pot consuma pe saptamana in functie de lungimea geometrica a conturului buzelor fiecareia. Nu. Eu ma refeream aici la faptul ca in unele guri incape mai multa mancare, iar in altele mai putina. Si nu stiu cum se face ca fiecare dintre noi poate trece prin momente cand are gura mai mare sau mai mica. Si atunci va mai aduceti aminte ca pe lumea asta mai exista si cate o cura de slabire. Si va apucati sa cautati prin carti si pe net ce alimente, ce medicamente, ce exercitii fizice si multe altele asemanatoare.

Niciun comentariu: