joi, iulie 11, 2013

Online o solutie cu de toate!

Am mers de foarte multe ori in magazine. Cred ca am mers in toate, cu diverse persoane (cu tatal meu, cu colegi, cu amici), dar de fiecare data ma uitam cam ca curcan la lemne, la acele scule. Nu sunt in domeniu, stiu doar din auzite la ce-s utile diversele chestii. De facut ceva efectiv cu ele nu prea sunt capabil, poate doar sa le folosesc pe cele de baza (o surubelnita, un ciocan), desi si la alea am mare grija sa nu cumva sa-mi prind urechile.

Un alt loc plin de astfel de scule este targul sau oborul! Fie ca vorbim despre cel din Vitan sau despre targuri in general, aici gasim de fiecare data oameni care vand asa ceva. Si, bineinteles, si cumparatori. Multi din punctul meu de vedere.

Asta si pentru ca romanul este obisnuit sa repare cu propriile maini lucrurile de prin casa. Pe vremuri isi repara masina, acum e nitel mai dificil. Daciile mai pot fi reparate, dar masinile actuale sunt mai greu de reparat.

Pe langa targ si magazinele specializate mai exista acum o solutie, cea din online-ul. O solutie mai ieftina decat magazinele clasice si mai sigura decat cumparatul de prin targ. In online avem garantie, avem imaginea respectivului magazin (site) in joc. O reclamatie depusa sefului magazinului X e de rau; insa un articol sau un comentariu negativ la adresa site-ului Y s-ar putea sa-i coste mult mai mult. Iar preturile sunt mai mici atat timp cat nu mai platesc zeci de mii de euro cu spatiul comercial.


De unde alegeti voi sa va cumparati sculele nu am de unde sa stiu. Eu doar v-am dat o sugestie

Salutari tuturor

Niciun comentariu: