luni, iulie 08, 2013

Review la site:Tiganu.eu

 Articolul de astazi este un review pe car il fac unui site nou, de fapt e un blog! Si cand spun nou ma uit la arhiva si vad ca primul articol de pe acest blog este publicat in iunie anul acesta. Asadar este o aparitie noua in online si trebuie sa-i uram bun venit si viata lunga!
Aricolele sunt destul de interesante, eu le-am citit pe cele cu referire directa la istorie.Categoria: Stiati ca? Spun asta pentru ca istoria este un domeniu care m-a pasionat inca din primii ani de scoala, alaturi de geografie! Ca de exemplu v-as recomanda ultimul articol publicat in 8 iulie: "Adolf Hitler si obiceiurile sale ciudate"
V-am spus ca este un blog la inceput de drum, il gasiti aici: http://tiganu.eu/ cu articole interesante pe un domeniu propriu  .eu !...in Wordpress!
Dar sa revin la review-ul de azi. Are un design simplu...deci, cand dai click pe linkul care vi l-am postat cateva randuri mai sus nu veiti gasi un curcubeu de culori si mie asta imi place, simplitatea. Exact ca intr-o locuinta. Simplu ca nu se demodeaza!:)
De navigat, se navigheaza foarte usor, nu exista timp de asteptare pentru a accesa articolul, pe care doresti sa-l citesti.
Cu siguranta ca autorul acestui blog, mai are mult de munca si ma gandesc la articolele pe care urmeaza sa le scrie, dar tema aleasa si de asemenea domeniul, il va ajuta sa-si fidelizeze vizitatori. Sper eu! Pentru ca pe mine m-a convins sa mai revin!
As indrazni sa dau si cateva sfaturi, pe care autorul poate sa le puna in practica sau nu! E optiunea lui.
In primul rand cred ca ar trebui sa creeze diferite pagini cu postari. Pentru a avea mai mult continut.
In al doilea rand nu vad posibilitatea vizitatorului de a se abona la postarile noi. Deci lipseste: RSS Posts.
Si, ar mai fi necesare cateva Widegeturi dar asta-i alegerea autorului.
Din blogosfera romaneasca eu ii doresc inca odata: Bun Venit si viata lunga!!! si, de asemenea va invit sa-l vizitati!

Niciun comentariu: