luni, august 12, 2013

Minciuna, cea care nu are picioare lungi

Un subiect interesant de discutat si chiar des intalnit printre noi! Minciuna, minciuna cea care nu are picioare lungi :) )).
Cred ca toti ne amintim cat am mintit in copilarie. Imi aduc aminte mai mult din scoala generala cand eu eram coleg cu vecina mea de la etajul 3 si cu vecinul meu, si pentru ca notele mele nu tocmai erau pe masura asteptarilor mamei, la fel si notele vecinei, nu spuneam de sedintele cu parintii :) ))
, si cum vecinul meu cel drag spunea tot parintilor, mama inevitabil se intalnea cu mama vecinului care normal se ducea la sedinta cu parintii :) )). Si multe alte intamplari cu minciunele care pana la urma ieseau la iveala!!!
Incet, incet am crescut si mi-am dat seama ca o minciuna spusa pana la urma tot va iesi la suprafata.
Hmm…si ce am zis DE CE SA MINT????!!!
Si am inceput sa fiu sincer cu cei din jur, sa le spun ce gandesc despre ei, despre ideile lor… Acum nu zic ca nu mai mint cateodata :) P de exemplu la servciu pentru a-mi acoperi angajatii in fata directorului.., dar e scuzabil :)
Nu-mi plac oamenii care mint, nu-mi place sa fiu mintit de cei apropiati, mai bine sa mi se spuna adevarul, care ,da, poate fi dureros uneori, dar onest.
Hmm…oare sa-i mintim pe cei apropiati ca sa-i aparam de ceva rau sau de un adevar care i-ar face sa sufere???!!! Dar mai tarziu cand vor afla oare nu va fi si mai dureros???!!!!!
Nu stiu cum pot unii oameni, care se uita in ochii tai si mint atat de frumos si bine.
Urasc acei oameni, dar mai mult urasc sa fiu mintit de prieteni, de oameni dragi mie, de familie. Poate pot suporta sa fiu mintit de unii oameni neimportanti pentru mine, dar, sa fiu mintit de cineva apropiat NU!
Ca sa nu o mai lungesc…concluzia mea este ca toti mintim, mai mult sau mai putin, toti avem un scop pentru care mintim, dar inainte de a minti trebuie sa gandim in primul rand la omul pe care-l mintim, la ce inseamna el pentru noi, sa facem diferenta intre oameni, si ca MINCIUNA NU REZISTA!!!

Un comentariu:

ildikutza59 spunea...

este cu adevarat un subiect interesant!
Zi buna!