miercuri, septembrie 18, 2013

Amintirile mele din scoala

Ca tot a inceput un nou an scolar! Prin cl.IV de liceu ( cl.VIII acum ) , prof. la limba.germana, aveam o " matahala " de cca 2 m. Noi " stiam " ca era un ofiter debolocat. Ne trata pe noi ca pe niste gandaci ( asa credem noi ). In trim II, la teza, aveam de tradus cateva fraze. Nu mai stiam traducerea verbului " machen " ( a face ). Atunci m-am gandit ca pot sa caut in vocabularul cartii ( stiam ca prof. sta nemiscata la catedra ). Am gasit cuvantul si voiam sa pun cartea in banca. 

Ce faci mai nenorocitule : copiezi ? Am inghetat. Mi-a luat teza si m-a dat afara. Speriat i-am spus lui tata. A cautat-o pe prof. care i-a spus : il trec, este elev bun , dar cred ca s-a speriat de moarte. Asa a fost. Dar acum ma gandesc : ce noroc am avut : in zilele de azi eu as fi comis o FRAUDA, iar tata era PENAL. 

Niciun comentariu: