duminică, noiembrie 10, 2013

Black Friday, imprimanta mea

Ca de Black Friday sunt reduceri mari, am zis intr-un articol trecut! Ca trebuie sa te grabesti si sa ai o lista de magazine si produse pe care sa le achizitionezi, am scris ieri si v-am dat o lista cu cateva magazine. Lista, e aici Acum vreau sa va spun ca eu, imi doresc o imprimata.
De la bun inceput va spun ca e prima imprimanta personala. Pana acum foloseam imprimanta unui amic sau mai bine spus, il rugam pe el sa-mi rezolve cate o chestie, daca aveam nevoie. Bun! Acum problema care mi-o pun e de care sa-mi iau : cu laser sau cu cerneal? Argumentele ar cam fi astea:
-pentru alb negru ar merge o imprimanta cu laser ;
-pentru color se zice ca-i mai buna cea cu cerneala;
Balanta inclina spre cea cu cerneala deoarece am vazut ca preturile sunt mai convenabile, poate fi incarcat acasa cartusul cu cerneala...cu o seringa.
Amicul meu are imprimanta cu laser si zice ca tine sa tragi cam doua mii de pagini, iar tonerul poate fi incarcat la un centru specializat. Dar, cum eu nu printez atat de mult, as opta pentru varianta cu cerneala.
Pana la urma discutia asta cu amicul meu e buna si ea la ceva, am invatat cateva chestii utile..despre imprimante, fireste! 
In ceea ce priveste ofertele, mai e un pic pana de Black-Friday, pana atunci nu-mi ramane decat sa am rabdare, sa sper ca nu se va intampla nimic cu ocazia evenimentului si ma refer la:
1. caderea serverul; 
2 sa nu-mi pice netul;
3.sa nu se blocheze paginile site-urilor cu produse la reducere...
Si, imi mai ramane ceva de facut sa caut magazine in online, care participa la acest eveniment sa vi le prezint si voua cititorilor mei si poat ma hotaresc si la un alt produs...in functie si de banuti care sunt disponibili:)
Nu inchei acest articol fara sa va arat pe ce am pus eu ochii, sper sa fie la reducere vineri, 29 noiembrie!
Din blogosfera romaneasca va doresc o zi plina de soare, inca-i vremea buna!:)





Niciun comentariu: