marți, martie 25, 2014

Analizele medicale

Va mai amintiti de analizele medicale obligatorii? Cred ca era prin anul din 2007? Era ministru, sper sa nu gresesc, un liberal pe nume Eugen Nicolaescu. Din punctul meu de vedere nu a stralucit cu nimic, dar asta-i un alt subiect. Vroiam sa zic ceva legat de anlizele medicale, si nu ca ideea ii venise lui, in fapt habar n-am cat de buna este deea iaceea de a merge toata lumea sa-si faca analizele.
Acum habar n-am ce s-a intamplat cu cei care n-au mers, dar eu imi aduc aminte ca m-am dus.Nu mai tin minte, daca se puteau face si la clinicile private. Parca, nu-s asa de sigur.

Ce-mi amintesc eu este ca atunci cand m-am m-am dus sa-mi vad rezultatele, o fosta colega, foarte buna prietena, venise la asistenta de la policlinica si vroia rezultatele de la: ecografie mamara si ecografie transvaginala , cred ca am retinut bine!
Dar, ce nu-mi mai amintesc, este care din analizele medicale erau gratuite! Si, ce imi amintesc este ca astepatand rezultatele, am depanat multe amintiri din anii in care am fost colegi si buni prieteni.
Cert e ca eu de atunci nici ca am mai calcat pe la vreo clinica sa-mi fac analizele si nici cu fosta colega nu m-am mai vazut!. Stiu, nu e de bine (analizele!). Dar urasc prea mult acele, urasc sa fiu intepat constant si de asemenea, nu-mi place sa vin in contact cu mediul medical. Doamne cat de mult ocolesc! Cu toate ca stiu, analizele medicale pana la urma isi au rolul lor, daca tin la calitatea vietii mele, de acum sau de mai tarziu....
Sa revin de unde am inceput! Habar n-am daca de atunci s-a schimbat ceva :)) Ma refeream la obligativitatea analizelor, ca in privinta clinicilor private au aparut destule si acum, la Hilmi Medical Center, poti obtine rezultatul la: analize medicale, fara sa te mai deplasezi pana la sediul clinici. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa introduci codul numeric personal pentru a fi inregistrat si pentru a ti se descarca rezultatul analizelor medicale.
O intrebare, am la final: Voi, va faceti analizele medicale anual?

4 comentarii:

bazarblog spunea...

Atunci in 2007 mi-am facut si eu si am mai facut prin 2010...de atunci nu!

all spunea...

...mai reflecteaza putin si poate vei fi mai putin categoric!
Modul de a vorbi al personalului medical,da,lasa uneori de dorit,dar tine de educatie,nu de profesie si e valabil,din pacate ,pentru o mare proportie din populatia Romaniei...

e-provincia spunea...

Ai încercat vreodată să adaugi morcovi în tort? Noi am încercat şi a ieşit un desert grozav. E sanatate curata! Iată reţeta aici: http://ro.stiri.yahoo.com/tort-ananas-si-morcovi-160003778.html

albertflorentin spunea...

@ e-provincia : e cam ciudat:))