luni, iunie 09, 2014

Bine ati venit la croaziera eterna

Bine ati venit la croaziera eterna
Sa presupunem ca am face o croaziera de placere unde „totul este inclus”, ma simt fara griji deoarece serviciul include tot ceea ce-mi doresc. Ma instalez în cabina si ma pregatesc sa petrec doua saptamâni de placere maxima. Cu toate acestea, de îndata ce am plecat, mi se spune ca aceasta va fi o croaziera eterna. Deci, sunt aici si totul este pregatit pentru mine: mic dejun, prânz si cina sunt servite la timp, cabina este aranjata, exista o biblioteca, cinema, internet, piscina si asa mai departe. Totul este în serviciul meu.

Mai mult, toata lumea ma trateaza bine si este foarte atenta si nu exista nicio grija. Oamenii din jurul meu sunt pregatiti sa ma ajute în orice moment si în orice mod. Acestea sunt principiile societatii de pe acest vas si se aplica fara nicio exceptie. Deci, cum reactioneaza natura la asta â? Este posibil ca ego-ul sa explodeze în aceste conditii â? Oamenii din jurul meu ma învata sa ma anulez prin atitudinea lor fata de mine si eu nu caut mai multe mijloace pentru a ma umple si a ma satisface.


De exemplu, nu ma plimb în baruri si restaurante în cautarea deliciilor pe care nu le-am gustat înca, ci ma simt multumit cu hrana simpla si sanatoasa. Obiectele de lux nu ma excita la fel ca înainte. Aici, un bufet cu desert este deschis toata ziua si umple rapid cererile mele. Dupa cateva zile, voi limita, deja, „consumul zilnic” si, dupa o saptamâna, sunt multumit cu o ceasca de cafea si un biscuit. Atmosfera este plina cu Luminile Înconjuratoare care sunt constant pregatite sa restrânga si calmeze ego-ul meu.

Aici, lucrul principal este exemplul pe care-l iau de la altii si atitudinea care ma invata. Sunt în compania oamenilor care sunt multumiti cu putin. Acesta este ceea ce este acceptat printre ei, si asta este tot. Nu este nevoie de mai mult. Ei prefera sa profite de relatii bune pe care le iau, acum, în portii, în loc de hrana. Daca sunt trist si iau o parte din „dragostea noastra” sunt imediat umplut cu iubire.

Aceasta se datoreaza faptului ca sunt în reteaua relatiilor sociale, umane al carei mesaj este clar, ca nu-mi va lipsi nimic, niciodata. Sentimentul în sine este destul si nimic altceva. Initial, prin natura noastra, depindem de mediu si nu exista vreun compromis aici. Deci, daca grupul degaja atitudinea corecta fata de mine, impregnata de liniste, pace si bunavointa, atunci, o jumatate de zi mai târziu, gândesc si eu ca totul este exact cum ar trebui. Cu toate acestea, daca ma gasesc în unele gasti, voi absorbi principiile lor.

Exista o tendinta naturala într-o persoana de a se adapta mediului. Nu exista, pur si simplu, mijloacele de a lupta contra acestei tendinte. Deci, dupa câteva ore, ma încorporez în atmosfera generala de garantie mutuala si încetez sa-mi fac griji în legatura cu mine. Oamenii din jurul meu sunt reteaua mea de relatii si sunt cei mai apropiati de mine. Nu pot rezista opiniei lor deoarece fac parte din reteaua generala.

Deci, când este rîndul meu sa revelez Creatorul, radacina sufletului meu, sunt condus la un nou tip de conexiune, la grup. Aceeasi lege functioneaza aici: grupul îmi spune ca nu trebuie sa ma tem, sa încetez a-mi face griji. Dar, în afara de asta, el trebuie sa transmita mesajul ca trebuie sa comunic cu prietenii si sa ader la Creator. Asta deoarece auto-anularea nu este suficienta, trebuie sa am, de asemenea, directia corecta si voi primi acest mesaj.

Vointa mea nu este îndepartata în grup, deoarece acest lucru ma va elimina. În spiritualitate, parerile celorlalti nu sunt transmise în mod automat. Ete vorba de un alt vas, pe care trebuie sa-l aleg singur. Creatorul ma va duce la scara, dar fiecare etapa necesita un mare efort si construirea de-a lungul drumului.

Cu toate acestea, voi deveni mai puternic ? Voi îndeplini liberul arbitru ? Fara vointa, nu voi dezvolta, niciodata, umanul în mine.

O „fiinta umana” (Adam) este doar acela care exercita o presiune asupra lui, pentru a intra în grup si a fii încorporat în prieteni. Deci, primesc automat, tot restul de la ei, deoarece nu am niciun control.

Pe scurt, alegem un singur lucru: mediul. Prima si principala conditie este garantia reciproca. Daca suntem conectati la garantia reciproca si daca oferim lumii tot ceea ce are nevoie pentru auto-anulare, atunci nu avem nevoie de altceva pentru a începe. A doua conditie este de a se asigura ca toata lumea are încurajare si stimulente astfel încât sa-i tina pe prieteni. Aceasta asigura o soarta buna unei persoane.

Niciun comentariu: