luni, mai 02, 2016

Hotel cu cazi Sanotechnik

Am fost intr-o tabara internationala de o luna vara trecuta si experienta pe care am avut-o merita impartasita pentru ca cred ca e bine ca mai multi studenti sa aiba aceasta experienta. In primul rand, acestea sunt tabere de specializare in domeniul in care esti student, si te ajuta sa-ti creionezi exact in ce masura poti practica pe viitor meseria pe care ti-o da facultatea. Apoi, cunosti oameni care gandesc, actioneaza si lucreaza intr-un mod diferit si este bine sa te acomodezi repede cu mai multe stiluri de gandire. O sa vezi ca e mai bine sa fii usor adaptabil decat sa ai doar experienta facultatii care te invata doar partea teoretica a business-ului.

Am avut colegi chinezi, israelieni, americani si spanioli, iar echipele au fost impartite in asa fel incat fiecare echipa sa fie...multinationala :)) Asta ne-a dat posibilitatea sa vedem proiectul din punctul de vedere al fiecarui participant si sa adaptam fiecare solutie primita astfel incat noi am fost echipa castigatoare.
Proiectul presupunea organizarea unei conferinte cu business-meni  de succes care sa impartaseasca tineretului din experienta lor. Acest proiect a presupus stabilirea locatiilor de cazare, rezervarea salii de conferinta a unui celui mai important hotel din capitala precum si realizarea unui program de entertainment pentru oaspetii nostri.  Bugetul a fost de 20000 euro, din care 10000 erau strict deconturile avion ale oaspetilor.
Pentru a reusi sa ne incadram in buget, am convins un hotel de 4 stele sa ii tina pe oaspeti in regim de barter cu conditia ca noi sa ii promovam prin flyerele, mapele si site-ul pe care urma sa le dam participantilor la conferinta - cei care, desigur, plateau biletul. La hotel am verificat intai conditiile de cazare. Aveau paturi mari, cu saltele moi si relaxante iar baia avea cazi Sanotechnik, foarte spatioase.
Am platit reclame de 2000 euro si am inchiriat sala de conferinte pentru 3000 de euro  pentru 3 ore. Am mai cheltuit 1000 de euro pe specialitati din tara fiecarui membru al echipei, astfel incat sa putem oferi participantilor o mica gustare dupa conferinta.
Intrucat asociatia care facea tabara ne-a spus de la inceput ca daca reusim sa ne incadram in buget si sa ne mai ramana si bani, acei bani se impart in echipa, noua ne-au ramas 4000 de euro de impartit la 5 oameni.  Am ajuns astfel acasa si cu o experienta de neuitat si cu 800 de euro in buzunar.

Niciun comentariu: