duminică, iulie 06, 2014

O gluma proasta

Spuneam pe undeva, in urma cu ceva timp ca in secolultrecut, prin anul 1986 am fost chemat in concentrare.
Atunci se mai punea problema " desfiintarii " lui Stalin - era la putere Gorbaciov. Eram cca. 16 ofiteri in rezerva. Mancam la popota, ni s-a comunicat ca vom fi platiti conform gradului- nu eram deranjati pana la 7 cand mergeam la masa-deci nu era asa rau. Dar intre noi, era un maistru de la Brasov, care se trezea inainte de 6, ne indemna sa facem gimnastica de dimineata- ca asa este regulamentul, plus alte prostii. La inceput l-am luat in gluma, dar nu scapam de nebun. Dupa cateva zile, ne-am dus la doctor si i-am explicat ca ii vom spune colegului ca are ochii galbeni deci are hepatita, icter, este bolnav. Dr. a ezitat, apoi a cedat. L-am luat pe nebun si l-am trimis la doctor. dr, cu bun simt, i-a spus ca s-ar putea, etc. Acum nebunul nostru , trecu in cealalata extrema ; sa nu facem numic, sa vedem daca mancarea este buna, etc.De teama sa nu primim o sanctiune militara, i-am spus ca a fost o gluma. Nebunu a plecat acasa dupa 45 de zile , avand convingerea ca este bolnav. Am regretat cu totii, gluma proasta, dar raul fusese facut.

Niciun comentariu: