luni, septembrie 29, 2014

Pedeapsă ca pe vremea comunismului

Directorul adjunct al Școlii Gimnaziale nr. 2  din Fălticeni este acuzat de părinți că i-a tăiat bretonul unui elev din clasa a VI-a, potrivit jurnaliștilor de la Monitorul de Suceava.

Întâmplarea ar fi avut loc joia trecută, în timpul unei ore de fizică. Elevul, în clasa a VI-a a ajuns acasă plângând. Acesta a povestit că profesorul a luat o foarfecă de pe banca altui elev și i-a sluțit bretonul de față cu ceilalți colegi.

Profesorul Liliana Ciuruș a spus că regretă gestul, însă le-ar fi cerut elevilor să se tundă.


„Unii elevi s-au conformat, alţii nu. În fiecare unitate şcolară există un regulament de ordine interioară care trebuie respectat de elevi. Regulile le sunt aduse la cunoştinţă şi părinţilor, la prima şedinţă cu părinţii. Când am văzut că acest elev nu s-a tuns, elev pe care l-am lăudat chiar la prima oră, pentru că a dat răspunsuri bune, am luat o foarfecă de la un alt elev, căruia îi rămăsese pe bancă probabil de la o altă oră, şi i-am scurtat bretonul. Regret gestul neinspirat şi îmi pare rău de ce s-a întâmplat. Ideea a fost să-l determin pe copil să respecte regulile”, a declarat profesorul Liliana Ciuruş, pentru jurnaliștii de la Monitorul de Suceava.


Sursa: mediafax.ro

Niciun comentariu: