luni, octombrie 06, 2014

Au crescut vânzările la alimente

Produsele gata preparate vândute la supermarket, precum salata de vinete, fasolea bătută, aripioarele picante sau puiul shanghai au tot mai multă căutare și pe piața din România.

Vânzările unor astfel de produse sunt susținute de tot mai mulți angajați care renunță la masa de prânz servită la restaurant, dar și de gospodinele care gătesc tot mai rar.

Clienții care cumpără mâncare la caserolă din supermarket fac ca piaţa produselor ready-meal să crească cu 10% pe an, potrivit lui Radu Timiș, proprietarul unei mărci de alimente.


Potrivit acestuia, vânzările au fost stimulate şi de expansiunea unui lanț de magazine care a încurajat vânzarea produselor gata preparate.

"Cu un magazin în apropiere, din ce în ce mai mulţi corporatişti renunţă la masa de prânz la restaurant şi cumpără produse gata preparate, la caserolă. Aceste produse sunt mai ieftine decât masa la restaurant, iar oamenii fac economie. Se poate ajunge în acest fel ca o persoană să mănânce un prânz cu 10-15 lei", a spus Timiş, citat de mediafax.ro.

Niciun comentariu: