Produsele gata preparate vândute la supermarket, precum salata
de vinete, fasolea bătută, aripioarele picante sau puiul shanghai au tot
mai multă căutare și pe piața din România.
Vânzările
unor astfel de produse sunt susținute de tot mai mulți angajați care
renunță la masa de prânz servită la restaurant, dar și de gospodinele
care gătesc tot mai rar.
Clienții care cumpără mâncare la
caserolă din supermarket fac ca piaţa produselor ready-meal să crească
cu 10% pe an, potrivit lui Radu Timiș, proprietarul unei mărci de
alimente.
Potrivit acestuia, vânzările au fost stimulate şi de
expansiunea unui lanț de magazine care a încurajat vânzarea produselor
gata preparate.
"Cu un magazin în apropiere, din ce în ce mai
mulţi corporatişti renunţă la masa de prânz la restaurant şi cumpără
produse gata preparate, la caserolă. Aceste produse sunt mai ieftine
decât masa la restaurant, iar oamenii fac economie. Se poate ajunge în
acest fel ca o persoană să mănânce un prânz cu 10-15 lei", a spus Timiş,
citat de mediafax.ro.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu