duminică, noiembrie 30, 2014

Cadouri! Cosuri de Craciun

Se apropie Craciunul, mai sunt cateva zile pana pe 25 decembrie. Nici macaor o luna intreaga nu a mai ramas. Acest inceput de luna va fi unul foarte aglomerat, pentru gospodine. Ele sunt cele chemate acum sa-si arate maiestria in bucatarii. De asemenea tot ele sunt cele care fac curat in casa, pentru ca Sarbatorile de Iarna sa fie placute.
Personal, intotdeauna mi-a facut placere sa parcurg aceasta perioada din an. In preajma sarbatorilor de iarna, chiar daca doar ajut si mai merg pe la rude sau dupa anumite cumparaturi, imi place sa ma plimb prin orasul imbracat de sarbatoare. Brazii din parcuri sunt impodobiti, strazile sunt frumos luminate, vitrinele impodobite de sarbatoare sunt pentru mine un spectacol minunat.

In preajma Sarbatorilor de Iarna, multi se pregatesc sa faca cadouri. Internetul este plin cu idei de Cadouri pentru Craciun, ca si aceste site: www.giftidea.ro pe care l-am descoperit ieri prin cautarile mele.
Cu siguranta ca persoanele care primesc cadouri ( si, eu ma numar printre ei) se bucura foarte mult. Cine nu s-ar bucura? Copii si adulti, deopotriva! Tot timpul un cadou primit este un prilej de bucurie. Si, atunci cand ma refer la un cadou, nu tin neaparat de valoarea acestuia. Se spunea ca gestul conteaza. Daca cumperi din online un Cos de Craciun, personal cred ca va fi un cadou apreciat. Online-ul fiind acum o solutie pentru foarte multi dintr noi.
Desigur, acum sunt la moda, telefoanele, tabletele sau laptopurile, dar nici un cos cu produse traditionale, nu-i deloc nepotrivit. Doar sunt sarbatorile de iarna, Craciunul nu Black friday-ul.
Personal de sarbatori prefer sa ofer cadouri care sa aiba totusi legatura cu perioada respectiva. Recunosc ca vremurile s-au mai schimbat si aceste sarbatori s-au "comercializat", ca sa zic asa. Nimeni nu mai cumpara spre exemplu celebrele felicitari, de pe vremea mea...se trimit acum mesaje de pe telefon sau se folosesc retelele de socializare. Dar, raman la ideea ca un cos de Craciun cu produse traditionale este un cadou binevenit.
Acum, revenind la site-ul pe care vi l-am dat drept exemplu, este de fapt un magazin online unde poti sa iti pui tu, intr-un cos virtual produsele pe care le doresti. Produse precum cazonaci, vin, sampanie sau cafea le poti aseza intr-un cos care poate deveni un cadou de Craciun. Livrarea din ce am citit se face prin Fan Curier!
Din online-ul romanesc va doresc s-aveti parte de cat mai multe cadouri in aceasta perioada din an.

Un comentariu:

ellafairytale spunea...

S-a umplut internetul de magazine online.Multumim pentru informatii!